Ja ookquote:Op maandag 10 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat Marciano iets uit de handen van Jeffrey sloeg voordat deze tegen een dranghek schopte (niet vernielde)
neeeee echt??? Wilde Mirthe iets hebben ??? nee joh zo is ze niet.....quote:Op maandag 10 april 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Een waterornament
Mirthe wil hem al hebben
bierflesjequote:Op maandag 10 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat Marciano iets uit de handen van Jeffrey sloeg voordat deze tegen een dranghek schopte (niet vernielde)
Ik denk dat we het heel vaak moeten herhalen zodat het echt lijkt alsof Mirthe het ding van Jappie af probeert te pakkenquote:Op maandag 10 april 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeee echt??? Wilde Mirthe iets hebben ??? nee joh zo is ze niet.....
Die 2 zijn zo leuk samen, maar kon ook echt genieten van Kim met Morriequote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Is toch gezellig
Zijn we een keer lekker met zijn tweetjes
Sommige sommen kun je binnen twintig seconden uitrekenen en anderen heb je weer twee minuten voor nodigquote:
Snel door de bochtenquote:Op maandag 10 april 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Aah we hebben een goede oplossing
Bij aanraken bordje Kim een rondje tellen
Nee dat deed ze helemaal niet, Jasper heeft het ornamentje in de kas gezetquote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat we het heel vaak moeten herhalen zodat het echt lijkt alsof Mirthe het ding van Jappie af probeert te pakken
Hebbe, hebbe, hebbe'quote:Op maandag 10 april 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Een waterornament
Mirthe wil hem al hebben
Ja wel een duw. Beneden in de loods, niet die op de trapquote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano’s duw laten ze niet eens zien
En hij gooit met een bierfles
Jeff trapt tegen een dranghek aan
Ja de duw boven laten ze dus niet zienquote:Op maandag 10 april 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel een duw. Beneden in de loods, niet die op de trap
Je zag het ook aan de reacties van de anderen, Esther die zelfs opsprong, dat was tijdens/na de duw bovenaanquote:Op maandag 10 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de duw boven laten ze dus niet zien
Terwijl die er wel was
Jeff zegt het
Ik kom naar je toe
Hier naar boven en je duwt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |