Wat een min mens zeg. Ze laat zich echt kennen die Babette.quote:Op maandag 10 april 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat nu iedereen langs om te horen voor hoeveel geld ze 'persoonlijke doelen' hebben gekregen.
Kenzy houdt zich dom, ze weet echt niet meer wat die boeken gekost hebben, moet Babette maar op bol.com kijken...... uitgekookt!!!!
uitgenaste tante bepquote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tactiek van Babette dus, wat alles heeft gekost die de niet rokers hebben gekregen.
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tactiek van Babette dus, wat alles heeft gekost die de niet rokers hebben gekregen.
Nee,alleen naar de wc brengen en thee maken en haar kruikje vullenquote:Op maandag 10 april 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet Bern zijn vriendin niet even helpen met koken.
is persoonlijk doel niks met schag te makenquote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?
die tattoo set was ook niet goedkoop en die dj booth ook niet
Goed van haarquote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tattooset iets van 1000quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?
die tattoo set was ook niet goedkoop en die dj booth ook niet
Tja, dat snap ik dan ook wel weer. Mocht het zo zijn dat rokers minder uit de prijzenpot hebben gehaald dan lui die altijd op rood staan behalve voor zichzelf zou ik dat ook gebruiken. Helemaal bij die 'jij dit dan wil ik dat' cultuur zoals daar in die loods heerst(e).quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef cinsan het volgende:
bep gaat alles aanhalen om toch maar schag te kunnen kopen , persoonlijke en alles vies wijf
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis meequote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een min mens zeg. Ze laat zich echt kennen die Babette.
En dan als compromis een paar vapers.quote:Op maandag 10 april 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik dan ook wel weer. Mocht het zo zijn dat rokers minder uit de prijzenpot hebben gehaald dan lui die altijd op rood staan behalve voor zichzelf zou ik dat ook gebruiken. Helemaal bij die 'jij dit dan wil ik dat' cultuur zoals daar in die loods heerst(e).
Ze zou zelfs gewoon kunnen zeggen dat ze minder wil gaan roken als persoonlijk doel, en daar heb je wel tabak voor nodig. Slaat nergens op natuurlijk, maar alles onder een persoonlijk doel willen proppen zodat mensen wel akkoord gaan slaat evenmin ergens op.
Wat een peuk wel niet met je kan doenquote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Babbel gaat gewoon door tot die shag er is. Hoe maakt niet uit.
Ik vind het heel kinderachtig eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis mee
Mar dat is niet de essentie van haarquote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis mee
Dat laatste kan ik wel mee instemmen, maar om het voor eigen gewin te doen is natuurlijk wel heel zielig.quote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kinderachtig, maar het gaat ook om elkaar wat te gunnen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het heel kinderachtig eigenlijk.
Daar hebben de roodstemmers erge moeite meequote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kinderachtig, maar het gaat ook om elkaar wat te gunnen.
Best wel triest om te zien, wat mensen allemaal wel niet over hebben voor hun verslaving.quote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Babbel gaat gewoon door tot die shag er is. Hoe maakt niet uit.
Dat doe je duidelijk niet als je het moet vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt meer op paniek zoals ze klinkt.quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee joh de snus voor Jasper... die daar 'ineens' aan verslaafd zegt te zijnquote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan als compromis een paar vapers.
Niet normaal toch. Nergens mag bijna meer gerookt worden. En in EJVJL is het maandelijks een zwaar punt van discussiequote:Op maandag 10 april 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt meer op paniek zoals ze klinkt.
Ze moeten die peuken hebben ja, snap dat danquote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
50 euro voor de paasmarkt zegt Babette heeft
Hallo dat was toch voor iedereen
Geld wat uitgegeven is voor evenementen is voor iedereen
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald wordquote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap het, vind het een zielig gedoe. En dat voor twee volwassen vrouwen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten die peuken hebben ja, snap dat dan
het is shag, geen schagquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald word
quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee joh de snus voor Jasper... die daar 'ineens' aan verslaafd zegt te zijn
En dan ook nog eens die extra pot shag die vorige week stiekem is binnen gekomenquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald word
mss is dat nog meer gebeurdquote:Op maandag 10 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog eens die extra pot shag die vorige week stiekem is binnen gekomen
Beetje voorliegen om haar zin te krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef mootie het volgende:
Ze gelooft toch echt niet zelf dat ze 2 maanden voor 25 pp gerookt hebben…
Stookt?quote:Op maandag 10 april 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ziet die Bern er 'vertiefd' uit ..... echt, in rap tempo zie je die gast uiterlijk achteruit gaan
Psychisch heb ik hem ook steeds minder hoog zitten, vond het wel een aardige kerel toen ze begonnen, maar dit slappe, zwakke, willoze gebeuren richting Sasha is triest om te zien...... en nu ineens werpt hij zich weer op als anderen luisteren alsof hij een 'mening' heeft.....
Eunice stookt ook nog even bij de mensen die naar haar willen luisteren (sorry die stem irriteert me mateloos)
hij mag toch ook zijn mening gevenquote:Op maandag 10 april 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ziet die Bern er 'vertiefd' uit ..... echt, in rap tempo zie je die gast uiterlijk achteruit gaan
Psychisch heb ik hem ook steeds minder hoog zitten, vond het wel een aardige kerel toen ze begonnen, maar dit slappe, zwakke, willoze gebeuren richting Sasha is triest om te zien...... en nu ineens werpt hij zich weer op als anderen luisteren alsof hij een 'mening' heeft.....
Eunice stookt ook nog even bij de mensen die naar haar willen luisteren (sorry die stem irriteert me mateloos)
Iedereen loopt in die smerige jasquote:Op maandag 10 april 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit met Eunice mee te kletsen en (heel kinderachtig hoor) ik denk dan gelijk: trek die jas van Kim uit.... je bent zelf een inhaal en je mag die jas niet aan!!
(jaja het slaat nergens op, was even een gevoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |