Ah oké, duidelijk, dank jequote:Op maandag 10 april 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over sigaretten, hij 'vroeg' Kenzy er 2 te draaien. En eigenlijk 'vroeg' hij ook of Kenzy die shag dan wel weer terug wil zetten zoals hij het er neer gezet had. Ook 'vroeg' hij of Kenzy dan die lege pot wilde bijvullen, maar niet alles tegelijk, wel gedoseerd...
quote:Op maandag 10 april 2023 11:50 schreef Amputalent het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tv-raak-mij-niet-aan
Janet krijgt een veel te groot muiltje nog even en ze bepaald alles..quote:Op maandag 10 april 2023 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die keuken is van iedereen, niet alleen van Janet. Ik vind het ook niet echt fris, maar hoorde Janet zeggen dat apparaatje weg wilde gooien als het niet zou veranderen.
Nog opvallender is, dat JW veel meer van z'n stoel is, en zowaar daar een beetje meehelpt.quote:Op maandag 10 april 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW heeft met Eunice wel een nieuwe kleef-aan gevonden
Duwtje stelt niks voor.quote:Op maandag 10 april 2023 11:50 schreef Amputalent het volgende:
Die duw boven aan de trap hebben we niet gezien, dat was waar de bewoners het over hadden, dat het mis had kunnen gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Duwtje stelt niks voor.
Stampen tegen hek![]()
quote:Op maandag 10 april 2023 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Janet krijgt een veel te groot muiltje nog even en ze bepaald alles..
Shag kan wel uit de prijzenpotquote:Op maandag 10 april 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Oh weer geen boodschappen want geen geld. Morgen geen eten geen geld geen shag en geen drank .....gezellig!
Je zag wel de gezichten van de toekijkers, en die zagen er verschrikt uit met wat daar boven gebeurde.quote:Op maandag 10 april 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die duw boven aan de trap hebben we niet gezien, dat was waar de bewoners het over hadden, dat het mis had kunnen gaan.
Ze was daar aan het stofzuigen en ondertussen staat er 1 een gruispeuk te draaien. Mag ze daar iets van zeggen?quote:Op maandag 10 april 2023 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Janet krijgt een veel te groot muiltje nog even en ze bepaald alles..
Haha en JW die Esther tegen hield.quote:Op maandag 10 april 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zag wel de gezichten van de toekijkers, en die zagen er verschrikt uit met wat daar boven gebeurde.
Daar ben ik niet bang voor Wendys heeft de beslissende stem als de meerderheid nee zegt kan zij nog altijd ja zeggenquote:
De eerste 2 maanden zag je daar niemand roken, en was tabak geen issue.quote:
Welja die peuken zullen er wel komen maar de rokers merken nu wel dat het niet vanzelfsprekend is de prijzenpot te gebruiken voor peuken en volgens mij gingen ze daar ondertussen wel van uit.quote:Op maandag 10 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor Wendys heeft de beslissende stem als de meerderheid nee zegt kan zij nog altijd ja zeggen
Maar ik vermoed maar zo dat de meerderheid op groen gaat staan
Zoals ik het begreep gaat het over naar huis stemmen van Tianoquote:Op maandag 10 april 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Babs en Marciano met een onverstaanbare conversatie. Marciano verwijt Babs ergens bij geweest te zijn, Babs zegt er geen van te hebben. Waar het precies over ging ....geen idee.
Zuigen to the max.quote:Op maandag 10 april 2023 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Duwtje stelt niks voor.
Stampen tegen hek![]()
En dat met al dat gedoe wat er om het roken overal is, is het hier bij het hoofdonderwerp in de loodsquote:Op maandag 10 april 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste 2 maanden zag je daar niemand roken, en was tabak geen issue.
Dus vermoedelijk mochten ze ergens uit zicht roken met tabak van K5, nu is het een terugkerende discussie.
Inderdaad .. Is goeie!quote:Op maandag 10 april 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
Als Babbel de woorden dik,vet,gruwelijk (als: in mooi, prachtig) denk ik altijd doe normaal Babbel je bent geen puber
Wauw, ze staan er weer mooi opquote:Op maandag 10 april 2023 11:50 schreef Amputalent het volgende:
Het wordt waarschijnlijk 9 tegen 9 en dan beslist de managerquote:Op maandag 10 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor Wendys heeft de beslissende stem als de meerderheid nee zegt kan zij nog altijd ja zeggen
Maar ik vermoed maar zo dat de meerderheid op groen gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |