SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abandy zou in dit tijdperk nooit een koers winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, en als we het over leeftijden hebben: Andy Schleck is ook nog steeds maar 37. Die had prima nog a la Valverde grote koersen kunnen winnen nu. Niet helemaal het maximale eruit gehaald, voor mijn gevoel.
Ja, viel mij ook op. Meteen toen Wout iets zei tegen de ploegleiding via z’n microfoontje zag Bobby het. Ook het wegschuiven van z’n achterwiel werd direct gezien.quote:Op zondag 9 april 2023 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk het nu terug op Eurosport...netjes dat Jeroen en Bobby gelijk zagen dat Van Aert lek stond.
Dylan heeft op de onovertroffen CQranking 180 punten. 180 punten voor de zege in de Omloop, daarna geen punt meer gepakt. Om even een open deur in te trappen: ik had na de Omloop wel iets anders verwacht.quote:
Bij de NOS zagen ze het pas toen ie naar de zijkant van de weg gingquote:Op zondag 9 april 2023 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Meteen toen Wout iets zei tegen de ploegleiding via z’n microfoontje zag Bobby het. Ook het wegschuiven van z’n achterwiel werd direct gezien.
Joris dacht ook dat het Van Dijke was die samen met Van Aert/Van der Poel en Degenkolb ten aanval trok.quote:Op zondag 9 april 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de NOS zagen ze het pas toen ie naar de zijkant van de weg ging
Dat laatste jaar van JAM-cycling was een algeheel bijzondere gewaarwording.quote:Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij ook pas laat prof werd. Een bijzonder korte piek.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat laatste jaar van JAM-cycling was een algeheel bijzondere gewaarwording.
Clement die opeens vloog. Pantano die nog erger op brommer was dan toen hij op EPO werd gepakt. Enigma Sondre Holst Enger. Dries Devenyns, Mathias Frank, Reto Hollenstein, Leigh Howard. Jonas Van Genechten of all places.
Stukje Aderlass.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Clement die opeens vloog. Pantano die nog erger op brommer was dan toen hij op EPO werd gepakt. Enigma Sondre Holst Enger. Dries Devenyns, Mathias Frank, Reto Hollenstein, Leigh Howard. Jonas Van Genechten of all places.
Vrij bijzonder dat er tegenwoordig vrijwel altijd iemand langs het parcours een filmpje heeft gemaakt van dit soort momenten, vorige week ook al met die van in de ronde van Vlaanderen.quote:
Niet zo gek toch? De helft van de mensen langs de kant filmt en kijkt door hun telefoon naar de koers.quote:Op maandag 10 april 2023 00:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat er tegenwoordig vrijwel altijd iemand langs het parcours een filmpje heeft gemaakt van dit soort momenten, vorige week ook al met die van in de ronde van Vlaanderen.
Ik denk dat we hier het grijze gebied ook nog wel eens onderschatten. Een beschonken Staf liet zich ontvallen "nooit echt doping" te hebben gebruikt. Daar wil ik wel in meegaan eigenlijk - al houden wielrenners er vaak een eigen definitie van dopinggebruik op na.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Clement die opeens vloog.
Zullen ze niet een hotel in de buurt van Compiegne hebben gehad de dag vantevoren?quote:Op maandag 10 april 2023 12:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik haalde rond 17u gisteren avond voor Gent de bus van EF Education in.
Realiseerde me dat het voor zo'n ploeg ook een lange dag is.
Uitgaande dat de ploeg een hotel in Gent heeft.
De start in Compiegne was om 11u.
de teams zijn meestal 2u (Vaak nog eerder) voor vertrek in de startplaats.
En Gent compiegne is 2,5u rijden.
Zijn ze al om 06:30u moeten vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
En Gianni Vermeersch? Moet je op dat parcours niet vol voor Philipsen gaan?quote:Op maandag 10 april 2023 14:58 schreef Marcoss het volgende:
Wordt wel weer leuk voor de Belgische bondscoach om een WK-selectie + tactiek samen te stellen met Evenepoel, van Aert, Philipsen en eventueel De Lie
Ook Merlier moet dit parcours aankunnen.quote:Op maandag 10 april 2023 14:58 schreef Marcoss het volgende:
Wordt wel weer leuk voor de Belgische bondscoach om een WK-selectie + tactiek samen te stellen met Evenepoel, van Aert, Philipsen en eventueel De Lie
Heerlijk toch.quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
Bij Sporza is zelfs een instagram post van de Wout of een feestje van Matje een nieuwsbericht waard
Alles op Gerben Thijssen natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Gianni Vermeersch? Moet je op dat parcours niet vol voor Philipsen gaan?
Merlier gaat geen parcours van 275 kilometer en 3000 hoogtemeters aankunnen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Merlier moet dit parcours aankunnen.
Dat zijn aardig wat hoogtemeters idd; ze hadden het erover dat het minder zwaar zou zijn dan tijdens het EK. Dat parcours had ruim 2000 hoogtemeters.quote:Op maandag 10 april 2023 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Merlier gaat geen parcours van 275 kilometer en 3000 hoogtemeters aankunnen.
quote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat hoogtemeters idd; ze hadden het erover dat het minder zwaar zou zijn dan tijdens het EK. Dat parcours had ruim 2000 hoogtemeters.
Je kunt dit inderdaad niet zo zeggen op 1 lekke band. Tegelijkertijd komt Jumbo de afgelopen jaren wel veel pech tegen in Roubaix.quote:Op maandag 10 april 2023 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel te doen met Wout nu. Gilbert die bijvoorbeeld zegt dat Wout te graag wilde winnen en daarom lek rijdt. Tja, wat moet je met zulke opmerkingen? Leek mij toch gewoon botte pech.
Schrijf Mathieu of Wout maar alvast op. Hier gaat geen echte sprinter meekunnen. 1000-1100 hoogtemeters meer dan MSR en veel bochten volgens mij. En 2000 hoogtemeters in de laatste 140km. Succes.quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit keer tien en Carron Valley en Crow Road voor de lokale lus bereikt wordt.
quote:Op zondag 9 april 2023 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een gemiste kans voor wat Alpecin groot in beeld
Exact dezelfde plaats inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef Ericr het volgende:
Misschien al genoemd maar volgens mij klapte VDP bijna op dat gele blok in dezelfde bocht waar Kuiper ooit leek reed.
John is een sympathieke jongen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef Zwansen het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)tekent-veel-voor-me/
Wat een reactie van Degenkolb.
Als dit Formule 1 was dan waren de teams allang in protest gegaan en had je ziedende coureurs gehad.
Die klap die je hoort, dat zal van Baarle zijn geweestquote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Oef, wat gaan ze hard daar en dan vallen.
Toch denk ik dat zonder die uitspraak van Zeeman er juist vanuit media en publiek vragen waren gekomen "is het seizoen van Jumbo-Visma wel geslaagd zonder winst in een klassieker".quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Marcoss het volgende:
en de uitspraak van Zeeman dat het voorjaar niet geslaagd is zonder monument
Lombardije wisselt sowieso nogal van parcours, ik zie ze er wel voor aan om een keer een makkelijker parcours neer te leggen om Van Aert en Van der Poel die kant op te krijgen. Ook omdat Pogacar iedere keer met vijf vingers in z'n neus wint met de huidige parcoursen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lombardije is niet onmogelijk met het parcours van 2006 - 2009.
Fuuuck wat gaan ze daar hard.quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Oef, wat gaan ze hard daar en dan vallen.
Omdat z'n band er af looptquote:Op maandag 10 april 2023 19:52 schreef Szura het volgende:
Fredje Wright de aanstichter. Het gelijk van de Schansspringer.
En dan ligt het ook aan de richting die ze rijden. Als ze over de muur vsn Sormano gaan kun je eigenlijk alle klassieke types wel afschrijven. Lombardije valt daarbij ook lastig als je een half cross seizoen wilt rijden.quote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lombardije wisselt sowieso nogal van parcours, ik zie ze er wel voor aan om een keer een makkelijker parcours neer te leggen om Van Aert en Van der Poel die kant op te krijgen. Ook omdat Pogacar iedere keer met vijf vingers in z'n neus wint met de huidige parcoursen.
Dat laatste lijkt me geen probleem als je er echt voor wil gaan. Dan begin je wat later aan het cross-seizoen (zoals bijvoorbeeld ook in 2020 toen alle klassiekers door corona opeens in oktober waren)quote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan ligt het ook aan de richting die ze rijden. Als ze over de muur vsn Sormano gaan kun je eigenlijk alle klassieke types wel afschrijven. Lombardije valt daarbij ook lastig als je een half cross seizoen wilt rijden.
Het is niet onmogelijk maar dan moet je wel echt kans hebben. Lombardije is dit jaar 7 oktober, daarna paar weken rust en dan weer opbouwen. Het komt dan erg nauw met de algemene opbouw voor het voorjaar en de specifieke cross trainingen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen probleem als je er echt voor wil gaan. Dan begin je wat later aan het cross-seizoen (zoals bijvoorbeeld ook in 2020 toen alle klassiekers door corona opeens in oktober waren)
Ja, dan moeten ze wel echt kans maken inderdaad. Sowieso afwachten hoe het najaar er bij die renners dit jaar uit zal komen te zien. Normaal gesproken ligt de focus volledig op het WK, maar die is nu al in augustusquote:Op maandag 10 april 2023 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk maar dan moet je wel echt kans hebben. Lombardije is dit jaar 7 oktober, daarna paar weken rust en dan weer opbouwen. Het komt dan erg nauw met de algemene opbouw voor het voorjaar en de specifieke cross trainingen.
Jep. Volgend jaar 1 of 2 weken na het WK in Zurich waarschijnlijk. Met een lichtere editie kunnen ze een boel algemene klassieke types aan de start krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lombardije wisselt sowieso nogal van parcours, ik zie ze er wel voor aan om een keer een makkelijker parcours neer te leggen om Van Aert en Van der Poel die kant op te krijgen. Ook omdat Pogacar iedere keer met vijf vingers in z'n neus wint met de huidige parcoursen.
Is al bekend of hij nog een poging wil doen om te mountainbiken in Parijs? Want dan zijn er eind september en begin oktober wedstrijden in Noord Amerika.quote:Op maandag 10 april 2023 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dan moeten ze wel echt kans maken inderdaad. Sowieso afwachten hoe het najaar er bij die renners dit jaar uit te komen te zien. Normaal gesproken ligt de focus volledig op het WK, maar die is nu al in augustus
Tja maar vijf keer per jaar Pogi vs Wout vs Mathieu is er wellicht wat over.quote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dommer ga je ze niet krijgen qua uitspraken in zijn positie, imo. Wel eerlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch denk ik dat zonder die uitspraak van Zeeman er juist vanuit media en publiek vragen waren gekomen "is het seizoen van Jumbo-Visma wel geslaagd zonder winst in een klassieker".
Vingegaard en eendagskoersen is voorlopig niet echt een goede combinatie.. Al zou je zeggen dat het parcours geen probleem hoeft te zijn als je zag hoe hij koerste in Baskenland. Valter is wat dat betreft ook wel een vraagteken toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar vijf keer per jaar Pogi vs Wout vs Mathieu is er wellicht wat over.
Pogacar vs Evenepoel vs Jumbo (Vingegard, Roglic, Valter) lijkt me dan interessanter.
Met hoe makkelijk Vingegaard al die etappes nu wint, zou je inderdaad zeggen dat ie enorme potentie heeft in de klassiekers. Het is geen Kelderman of Landa.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard en eendagskoersen is voorlopig niet echt een goede combinatie.. Al zou je zeggen dat het parcours geen probleem hoeft te zijn als je zag hoe hij koerste in Baskenland. Valter is wat dat betreft ook wel een vraagteken toch?
Roglic past wel in dat rijtje, maar die skipt nu ook de heuvelklassiekers, terwijl zijn winstkansen in bijvoorbeeld WP best groot zijn.. Maar dat zou in Lombardije wel een mooi duel op moeten leveren ja
Geloof dat het plan is om in Mei/Juni een paar WB mountainbike mee te pakken en sowieso volgend jaar de OS.quote:Op maandag 10 april 2023 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is al bekend of hij nog een poging wil doen om te mountainbiken in Parijs? Want dan zijn er eind september en begin oktober wedstrijden in Noord Amerika.
Ja probleem is ook dat je er niet echt focus op gaat leggen als ploeg, een zo'n koers. Dan moet het minimaal in combinatie met een WK of OS zijn met dergelijk parcours waar renners naartoe pieken. De Vlaamse klassiekers en in mindere mate Waalse klassiekers is kalendertechnisch veel beter gedaan, altijd een plukje aansprekende World Tour koersen in dezelfde periode om naartoe te pieken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard en eendagskoersen is voorlopig niet echt een goede combinatie.. Al zou je zeggen dat het parcours geen probleem hoeft te zijn als je zag hoe hij koerste in Baskenland. Valter is wat dat betreft ook wel een vraagteken toch?
Roglic past wel in dat rijtje, maar die skipt nu ook de heuvelklassiekers, terwijl zijn winstkansen in bijvoorbeeld WP best groot zijn.. Maar dat zou in Lombardije wel een mooi duel op moeten leveren ja
In mei is maar 1 WB, dacht ik, terwijl hij in juni al naar Zwitserland gaat. En hij had het ook over "een lange pauze na Roubaix", ik weet niet of de MTB daar dan in past..quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geloof dat het plan is om in Mei/Juni een paar WB mountainbike mee te pakken en sowieso volgend jaar de OS.
Dat had voornamelijk met zijn rug te maken en als dat zo zou blijven doorgaan en dat lijkt nu onder controle.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las hier dat Mathieu Parijs al uit zijn hoofd heeft gezet
Top-8 qua landen heeft 2 plekken, 9 t/m 19 heeft 1 plek. Maar volgens mij doet er op dit moment helemaal geen Nederlandse MTB'er mee bij de mannen. Kan me in ieder geval voorstellen dat Vader enkel (een deel van) het WB-circuit af gaat als de plek voor de OS dan ook voor hem is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:39 schreef Coelho het volgende:
Het is toch op het moment zo bar en boos gesteld, dat er slechts 1 plek beschikbaar zou komen bij voldoende WB punten? Heeft Milan Vader ook nog ambities of zou Mathieu sowieso voor z'n eigen plek in Parijs gaan fietsen?
En wat zijn de kwalificatie-eisen? Zou een topnotering tijdens een weekend met sprintrace en gewone race voldoende zijn?
The two highest-ranked NOCs at the 2023 UCI Mountain Bike World Championships in both the elite and under 23 races, which have not qualified a quota place through the UCI Mountain Bike Olympic Qualification ranking or the 2023 Continental Championships, will qualify a maximum of one place per NOC, with NOCs which have qualified through the elite race not eligible to qualify through the under 23 race.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Top-8 qua landen heeft 2 plekken, 9 t/m 19 heeft 1 plek. Maar volgens mij doet er op dit moment helemaal geen Nederlandse MTB'er mee bij de mannen. Kan me in ieder geval voorstellen dat Vader enkel (een deel van) het WB-circuit af gaat als de plek voor de OS dan ook voor hem is.
https://olympics.com/en/n(...)qualification-system
Zit er niet in inderdaad vanwege de samenhang met het wk op de weg. Komt bij dat als hij al mag starten op het wk (geen idee) het vanaf de laatste rij zal zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
The two highest-ranked NOCs at the 2023 UCI Mountain Bike World Championships in both the elite and under 23 races, which have not qualified a quota place through the UCI Mountain Bike Olympic Qualification ranking or the 2023 Continental Championships, will qualify a maximum of one place per NOC, with NOCs which have qualified through the elite race not eligible to qualify through the under 23 race.
Dat is nog een uitweg. Althans, als het gunstig getimed had geweest.
Geen uitwijkmogelijkheden, hoge snelheid door dalende lijn, nog een grote groep normaliter en door de ligging in een bos meer mos/vochtiger/gladder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zo'n vaart zal het vast niet lopen, maar wat maakt het bos nou gevaarlijker dan die andere 5 sterren stroken?
Het gebrek aan bochten? De specifieke kenmerken van de kasseien? De positie in het parcours?
Dat de strook bergaf loopt en je er met een rondvaart in een groot peloton aan begint.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zo'n vaart zal het vast niet lopen, maar wat maakt het bos nou gevaarlijker dan die andere 5 sterren stroken?
Het gebrek aan bochten? De specifieke kenmerken van de kasseien? De positie in het parcours?
Ik dacht dat ze hem tegenwoordig andersom rijden om juist te voorkomen dat ie in dalende lijn gereden wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen uitwijkmogelijkheden, hoge snelheid door dalende lijn, nog een grote groep normaliter en door de ligging in een bos meer mos/vochtiger/gladder.
quote:Aanvankelijk werd de strook in omgekeerde richting verreden van wat nu te doen gebruikelijk is. Nadat in 1998 Johan Museeuw zijn knieschrijf brak op dit hellepad en drie jaar later Philippe Gaumont zijn dijbeen aan gort viel, besloot de organisatie na protest van de renners in 2005 de strook uit het parcours te halen.
Een jaar later kwam de Trouée d’Arenberg – zoals de officiële Franse benaming luidt – gewoon weer terug, zij het in de richting die de renners nu aanhouden. Dit zorgt ervoor dat in tegenstelling tot het verleden de strook nu licht bergop loopt.
Nee, ze rijden het in dalende lijn, later wordt het wel vlak.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem tegenwoordig andersom rijden om juist te voorkomen dat ie in dalende lijn gereden wordt.
Dit schreef Eurosport vorige week:
[..]
Dat is toch eigenlijk wel genoeg reden die strook te schrappen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:18 schreef Marcoss het volgende:
Terpstra noemde dat in ieder geval het engste moment van het wielerseizoen. Het Bos ingaan en maar hopen dat je nog op je fiets zit aan het eind van de strook
Dus het Home of Cycling zit ernaast?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, ze rijden het in dalende lijn, later wordt het wel vlak.
Nee, het is echt de kant met de dalende lijn. Check het Strava-segment maar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem tegenwoordig andersom rijden om juist te voorkomen dat ie in dalende lijn gereden wordt.
[..]
Bijzonder, dus de commentatoren bij de diverse zenders hebben het al jaren fout, want ongeveer elk jaar hoor je op een van de zenders wel weer hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, het is echt de kant met de dalende lijn. Check het Strava-segment maar.
Vorig jaar reed Ganna met meer dan 60 per uur het bos in. Dat is vragen om problemen.
Zie 5 posts boven jequote:Op woensdag 12 april 2023 06:45 schreef wimderon het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?ref=external&v=923323188918149
Hebben ze toch maar 1x keer gedaan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zegt wat andersquote:Op woensdag 12 april 2023 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hebben ze toch maar 1x keer gedaan?
“Van Aert had de nodige portie pech. Zonder leegloper had hij meegesprint om de zege. We gingen een sprint met twee gekregen hebben."quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:24 schreef Dutch_view het volgende:
Nog even de analyse van Michel Wuyts
https://www.hln.be/parijs(...)om-zege-br~a6bec88b/
Ik kan het mij niet voorstellen eigenlijk, daarvoor wil Mathieu toch ook te graag winnen. Bovendien zou in dat geval naast Philipsen ook Pedersen, Kung en Ganna terugkeren.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
“Van Aert had de nodige portie pech. Zonder leegloper had hij meegesprint om de zege. We gingen een sprint met twee gekregen hebben."
Zou Mathieu dan niet gewoon hebben gedacht op Philipsen?
Denk dat de ploegleider dat wel z'n oortje zou schreeuwen, maar dat Mathieu dat niet zoveel boeit.. Mathieu zei zelf overigens ook dat ze dan met 2 naar de finish waren gereden.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
“Van Aert had de nodige portie pech. Zonder leegloper had hij meegesprint om de zege. We gingen een sprint met twee gekregen hebben."
Zou Mathieu dan niet gewoon hebben gedacht op Philipsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |