SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abandy zou in dit tijdperk nooit een koers winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, en als we het over leeftijden hebben: Andy Schleck is ook nog steeds maar 37. Die had prima nog a la Valverde grote koersen kunnen winnen nu. Niet helemaal het maximale eruit gehaald, voor mijn gevoel.
Ja, viel mij ook op. Meteen toen Wout iets zei tegen de ploegleiding via z’n microfoontje zag Bobby het. Ook het wegschuiven van z’n achterwiel werd direct gezien.quote:Op zondag 9 april 2023 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk het nu terug op Eurosport...netjes dat Jeroen en Bobby gelijk zagen dat Van Aert lek stond.
Dylan heeft op de onovertroffen CQranking 180 punten. 180 punten voor de zege in de Omloop, daarna geen punt meer gepakt. Om even een open deur in te trappen: ik had na de Omloop wel iets anders verwacht.quote:
Bij de NOS zagen ze het pas toen ie naar de zijkant van de weg gingquote:Op zondag 9 april 2023 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Meteen toen Wout iets zei tegen de ploegleiding via z’n microfoontje zag Bobby het. Ook het wegschuiven van z’n achterwiel werd direct gezien.
Joris dacht ook dat het Van Dijke was die samen met Van Aert/Van der Poel en Degenkolb ten aanval trok.quote:Op zondag 9 april 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de NOS zagen ze het pas toen ie naar de zijkant van de weg ging
Dat laatste jaar van JAM-cycling was een algeheel bijzondere gewaarwording.quote:Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij ook pas laat prof werd. Een bijzonder korte piek.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat laatste jaar van JAM-cycling was een algeheel bijzondere gewaarwording.
Clement die opeens vloog. Pantano die nog erger op brommer was dan toen hij op EPO werd gepakt. Enigma Sondre Holst Enger. Dries Devenyns, Mathias Frank, Reto Hollenstein, Leigh Howard. Jonas Van Genechten of all places.
Stukje Aderlass.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat laatste jaar van JAM-cycling was een algeheel bijzondere gewaarwording.
Clement die opeens vloog. Pantano die nog erger op brommer was dan toen hij op EPO werd gepakt. Enigma Sondre Holst Enger. Dries Devenyns, Mathias Frank, Reto Hollenstein, Leigh Howard. Jonas Van Genechten of all places.
Vrij bijzonder dat er tegenwoordig vrijwel altijd iemand langs het parcours een filmpje heeft gemaakt van dit soort momenten, vorige week ook al met die van in de ronde van Vlaanderen.quote:
Niet zo gek toch? De helft van de mensen langs de kant filmt en kijkt door hun telefoon naar de koers.quote:Op maandag 10 april 2023 00:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat er tegenwoordig vrijwel altijd iemand langs het parcours een filmpje heeft gemaakt van dit soort momenten, vorige week ook al met die van in de ronde van Vlaanderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |