Nog steeds izjien diareequote:Op zondag 9 april 2023 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Verzonnen topic.
Vrouwen poepen niet.
Ik zag dit in Arcadia ja, TS zou wel mogen moven in zo'n scenario.quote:Op zondag 9 april 2023 20:00 schreef Dusthor92 het volgende:
Overgevoelig voor eiwitten
In het zwartste scenario beginnend stadium nierfalen
Next
Ok siswet.quote:Op zondag 9 april 2023 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
Stop een hardgekookt ei in je reet. Problem solved.
Keiharde paaseieren hierquote:Op zondag 9 april 2023 21:36 schreef Maharski het volgende:
Visualiseer nu met z'n allen een Roos op de WC waar keihard diarree uit komt
Fapje gemacht.quote:Op zondag 9 april 2023 21:36 schreef Maharski het volgende:
Visualiseer nu met z'n allen een Roos op de WC waar keihard diarree uit komt
Nou er zij wel meer stadia waar ze in aftakeltquote:Op zondag 9 april 2023 20:00 schreef Dusthor92 het volgende:
Overgevoelig voor eiwitten
In het zwartste scenario beginnend stadium nierfalen
Next
Ok Fatima.quote:Op zondag 9 april 2023 19:08 schreef roos94 het volgende:
Af en toe een hardgekookt eitje is goed te doen maar ik krijg daarna binnen 20-60 minuten wahed zieke diarree
Allergie?
Ik krijg van veel dingen diarree dus anders zou mijn dieetlijstje heel klein wordenquote:Op maandag 10 april 2023 01:49 schreef Prego het volgende:
[..]
Ok Fatima.
En maar blijven etentypisch Rotterdam-Zuid
Wat verwacht je van deze TS dan?quote:Op maandag 10 april 2023 06:39 schreef Innisdemon het volgende:
Normaal Nederlands schrijven is er niet meer bij.
Een fatsoenlijke klacht omschrijven ook niet.
Derhalve topic afgewezen
Je laat je niet vaak genoeg in je reet neuken en nu is je darmstelsel een sneeuwvlokje geworden die niks kan hebben. Net als jijzelf.quote:Op maandag 10 april 2023 06:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik krijg van veel dingen diarree dus anders zou mijn dieetlijstje heel klein worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |