Ik ook, het is dan niet zo heftig qua spellen maar ik denk dat het psychisch echt een hele kluif is om daar te zitten.quote:Op zondag 9 april 2023 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh nee dat is zeker niet niks. Ik zou gek worden dan.. en de poort uit gerend zijn na drie maand
Maar wat was het geweldig die weekquote:Op zondag 9 april 2023 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trots op zijn ¤1000 boodschappen.. de Manager ná hem met nix laten ja
Hij gaat zich nog één keer opladen zegt íe.. dus de komende weken zullen het daar wel weer allemaal Mongolen, Luie Flikkers, Dombo's en Ouwe Zeikers wordenquote:
Er zouden tig sterke spelers individueel zijn weggestuurd als er veel meer eliminaties waren geweest. Er is natuurlijk ontiegelijk veel gebeurd waardoor het spel waarin je zit een hele andere wending heeft gekregen. Dit verzin je vooraf gewoonweg niet maar tegelijk had er best beter over nagedacht mogen zijn. Met wat cruciale aanpassingen had je toptelevisie in handen. Vraag me bovendien nog steeds af in hoeverre de prijzenpot zo extreem hoog blijft. Zowel qua bekendheid als amusementswaarde staat het in schril contrast met BB of Utopia maar het te winnen bedrag is 10x vergeleken daarmee.quote:Op zondag 9 april 2023 19:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja het is idd uit zitten net zo lang tot je er uit gestemd wordt
Wij als kijkers hadden ook meer verwacht er van
Meer spel opdrachten die ook fysiek zwaar zijn dan denk opdrachten
Ze hebben er nog niet veel goed volgens mijquote:Op zondag 9 april 2023 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het liefst zouden ze zeggen mij antwoord was goed, maar de som was fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |