Die staat straks gewoon in de finalemaand en Joost mag weten waaromquote:
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?quote:Op zondag 9 april 2023 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die staat straks gewoon in de finalemaand en Joost mag weten waarom
Lekker verbranden aardappels...quote:Op zondag 9 april 2023 18:47 schreef engine het volgende:
En dan gaan de aardappels toch in het vuur
[ afbeelding ]
Kan prima als je er voldoende folie omheen doetquote:
In principe kan ik geen enkele terechte winnaar opnoemen want zou niet weten waar het op gebaseerd moet zijn. Dan kom je uit bij een alleskunner zoals Jeff of de gunfactor richting Wendy. Het is namelijk niet zo dat het programma hen professioneel uitdaagt waarbij ze constant moeten presteren en eigen grenzen opzoeken. Een heleboel zeggen niet voor niets dat als ze dit allemaal hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Wat je in de loods ziet is een kwestie van geluk en hoe kom je die saaie tijd door want je wilt eigenlijk gewoon weglopen maar dan zie je telkens 900k op dat grote scherm staan. Misschien dat er in het laatste stadium nog een serieuze strijd zal worden gevoerd maar dat is dan weer niet eerlijk richting eerdere afvallers. Toen ik begon te kijken had ik hele andere verwachtingen en die mening delen we hier allemaal wel lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?
Ja het is idd uit zitten net zo lang tot je er uit gestemd wordtquote:Op zondag 9 april 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe kan ik geen enkele terechte winnaar opnoemen want zou niet weten waar het op gebaseerd moet zijn. Dan kom je uit bij een alleskunner zoals Jeff of de gunfactor richting Wendy. Het is namelijk niet zo dat het programma hen professioneel uitdaagt waarbij ze constant moeten presteren en eigen grenzen opzoeken. Een heleboel zeggen niet voor niets dat als ze dit allemaal hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Wat je in de loods ziet is een kwestie van geluk en hoe kom je die saaie tijd door want je wilt eigenlijk gewoon weglopen maar dan zie je telkens 900k op dat grote scherm staan. Misschien dat er in het laatste stadium nog een serieuze strijd zal worden gevoerd maar dat is dan weer niet eerlijk richting eerdere afvallers. Toen ik begon te kijken had ik hele andere verwachtingen en die mening delen we hier allemaal wel lijkt me.
Van bijv. Zoe vind ik het bijzonder knap dat ze daar al zeven maanden zit want totaal geen geschikte plek voor zo een jong iemand. En dan moet je dus ook nog even beseffen dat ze daar niet met een vriendje zit of een hechte vriendinnengroep.quote:Op zondag 9 april 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.
Oh nee dat is zeker niet niks. Ik zou gek worden dan.. en de poort uit gerend zijn na drie maandquote:Op zondag 9 april 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |