Een aardappelquote:
Beetje kruidenboter erop als ze dat hebbenquote:Op zondag 9 april 2023 18:30 schreef Verida het volgende:
A
[..]
Aardappelen volgens mij, die worden nu lekker gepoft
Lekker paasmaaltijdquote:Op zondag 9 april 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels meestal... en voorgegaarde kippendrumsticks voor op de BBQ
Als het jou ligt en je hebt er een beetje handigheid in dan zijn die rekensommen relatief makkelijk op te lossen. Daarom ook erg verstandig dat ze al die sommen op een whitebord hebben gezet want ga daar even voor zitten en je komt in een soort van ritme voor als je straks zelf moet. Wel enorm klote dat je er als individu maar eentje krijgt. Geef het een kwartiertje voor een stuk of tien en je hebt ze in principe allemaal goed mits rustig in een schoolbankje. Maar als je daar staat dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je 'vastloopt' op bepaalde stukken terwijl je het wel weet. Een afslag naar 22 of 18 is al snel gemaakt. En uiteraard heb je er ook genoeg die er geen feeling voor hebben maar die mogen dan weer bij andere opdrachten presteren.quote:Op zondag 9 april 2023 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te doen, maar met die lopende tijd en alles om je heen maakt het niet gemakkelijk.
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...quote:Op zondag 9 april 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
JW is alweer lekker aan het frummelen en aaien.. dat mķet toch vroeg of laat een keer geil worden..![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste lijkt me sterk want 'van wippenstein gaan' tonen ze niet op de streamsquote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...
Je weet maar nooit. Denk dat Esther stream 3 daar voor heeft...quote:Op zondag 9 april 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk want wippartijen tonen ze niet op de streams
D'r Aandachthoerenuurtje is weer voorbij..quote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |