Nee ik ben bij 224 gedeeld door 8 opgehouden.quote:
Gezien alle tasjes die achter de poort staan moet er nog wel een aantal winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels heeft toch iedereen wel of bijna een volle kaart
Erik zonder shirt?quote:Op zondag 9 april 2023 15:58 schreef engine het volgende:
Gaan we die spijker nou vijf maanden zonder shirt zien?
Andere spijkerquote:
Andere spijker!!quote:
Hoe noemen we dit dan?quote:
Gespierde spijkerquote:
Panlatquote:
Alles maar geen spijker! Spijker noem je iemand die geen spieren heeft! Heeft n aardig wasbord die Jeffquote:
Dat is z'n lever die uitsteekt.quote:Op zondag 9 april 2023 18:06 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Alles maar geen spijker! Spijker noem je iemand die geen spieren heeft! Heeft n aardig wasbord die Jeff
ja en die verstond ik niet. Ik ben heeeeel benieuwd naar die stelling over het roken maar denk dat t weer met een sisser af loopt. Ze zouden het s morgens doenquote:Op zondag 9 april 2023 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Voor of na wat? Na het festival?lijkt mij een goed idee
Dan denk ik morgen na het paasontbijtquote:Op zondag 9 april 2023 18:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja en die verstond ik niet. Ik ben heeeeel benieuwd naar die stelling over het roken maar denk dat t weer met een sisser af loopt. Ze zouden het s morgens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |