Ze zijn wel heel goed verstopt.quote:Op zondag 9 april 2023 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit helpt wel ja![]()
![]()
Totaal 48 eieren mensen
Kloptquote:Op zondag 9 april 2023 12:23 schreef chufi het volgende:
Bij het openen van dit topic waren alle eieren al verstopt neem ik aan als een feit
Eet een chocopaas ei kijk je daarna wat vrolijkerquote:
Dat zie je door dat het een paas ei is wat in het post bericht staatquote:
Als dat kon, was het wel heel makkelijk héquote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef Selenophilia het volgende:
Gewoon alle reacties van die users opzoeken
T staat niet alleen in onze eigen reactiesquote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef Selenophilia het volgende:
Gewoon alle reacties van die users opzoeken
Hoe doe je dit?quote:Op zondag 9 april 2023 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je mobiel even op de desktopie versie zetten als je een paasei gevonden hebt.
Is niet nodig trouwens onderaan het bericht staat de tijdquote:
Daar staat enkel de tijd dat de post gewijzigd is, niet de tijd van de post zelfquote:Op zondag 9 april 2023 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is niet nodig trouwens onderaan het bericht staat de tijd
Omdat de post zijn gewijzigd
Oh shit,dan heb ik het verkeerd ingevuldquote:Op zondag 9 april 2023 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat enkel de tijd dat de post gewijzigd is, niet de datum van de post zelf
quote:Op zondag 9 april 2023 19:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh shit,dan heb ik het verkeerd ingevuld
Morgen maar ff veranderenquote:Op zondag 9 april 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat je er nu achter komt, anders heb je dadelijk de meeste eieren, maar is alles fout
Top kan niemand anders ook zo'n domme fout makenquote:Op zondag 9 april 2023 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb maar een extra regeltje aan de OP toegevoegd, om het nog duidelijker te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |