Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.quote:Op zondag 9 april 2023 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige stelling is nog niet afgeloster klinkt weerstand deze keer
Tegen anderen zeggen dat ze wat moeten doen of zeggen zodat hij zelf niet teveel hoeft te doen of te zeggen.quote:Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft
Dat snoep komt er steeds niet, dan maar roken.quote:Op zondag 9 april 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is hypocriet want ze rookt gewoon mee en dan ook nog snoep zeker.
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.quote:Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.
En regelen doet hij, na elke verdienopdracht die de stem heeft aangekondigd en de regels heeft uitgelegd, niet de manager roept maar hij "Ok mensen allemaal luisteren, we gaan het zo doen"quote:Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft
Ze hoeft geen tabak, maar als het er wel is rookt ze mee.quote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
En Isaac staat altijd op groen bij die stelling. en ZE daar valt ook Marciano onderquote:Op zondag 9 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.
Een natuurkundeboek vergelijken met tabakquote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Nu Babbel en Rupie erover smiespelenDit gaat de hele dag beheersen.
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwigequote:Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Probleem is dat eten en drinken niet zomaar uit de prijzenpot kunnen (zonder x25 voor elke euro). Tabak wel
En de huishoudpot is te leeg om persoonlijk eten en drinken daaruit op te vangen zonder 'normaal eten en drinken' in de weg te zitten..
Het prijzengeld is toch evengoed van haar?quote:Op zondag 9 april 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Wat is die Kenzy toch een vreselijk eng kind...brrrr wel boekjes om te studeren van de pot.... mooi mee roken... en dan gewoon op rood gaan staan... vieze egotripper... geen shag met voor Kenzy... opzouten.
Minder shagrijnige mensenquote:Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwige
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestokenquote:Op zondag 9 april 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Vind nog steeds dat die stelling met het snoep het hele idee achter tabak uit de prijzenpot zinloos heeft gemaakt. Doel was juist de huishoudpot ermee te ontzien. Maar mede door de 'ik wil wat jij hebt en anders iets anders'-cultuur die er toen heerste is deze situatie ontstaan.
Maar goed, ze hebben er toen over gestemd en nu 3 managers verder is die snoepshit nog niet ingelost, dat vind ik dan ook weer niet kloppen..
Moet je er wel zin in hebben en dat heeft Babbel duidelijk niet.quote:Op zondag 9 april 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Wel grappig om te ien hoe verslaafd iedereen is. Ik neem aan dat ze dit van te voren wel bedacht hebben dat er geen rookwaar zou zijn.
Tja stoppen met roken is niet makkelijk maar ook niet onhaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |