abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208713206
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2023 11:21 schreef engine het volgende:

[..]
De vorige stelling is nog niet afgelost :D er klinkt weerstand deze keer :s)
Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.
pi_208713207
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft :')
Tegen anderen zeggen dat ze wat moeten doen of zeggen zodat hij zelf niet teveel hoeft te doen of te zeggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208713209
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is hypocriet want ze rookt gewoon mee en dan ook nog snoep zeker.
Dat snoep komt er steeds niet, dan maar roken.
pi_208713211
Ik begreep gisteravond dat Wendy een idee voor het snoep had.... hoorde niet precies wat, maar ze waren er wel enthousiast over.
pi_208713212
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef mootie het volgende:

[..]
Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208713215
Wendy wilde dus elke week van de huishoudpot tabak halen.
Ice heeft het haar afgeraden.
Momenteel rookt iedereen van ciano.
pi_208713226
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
  zondag 9 april 2023 @ 11:33:11 #183
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208713227
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft :')
En regelen doet hij, na elke verdienopdracht die de stem heeft aangekondigd en de regels heeft uitgelegd, niet de manager roept maar hij "Ok mensen allemaal luisteren, we gaan het zo doen"
pi_208713231
Nu Babbel en Rupie erover smiespelen :D Dit gaat de hele dag beheersen.
pi_208713237
Rupi en Bep zeveren over tabak.
pi_208713242
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
Ze hoeft geen tabak, maar als het er wel is rookt ze mee.
Prima, ook haar geld.
pi_208713244
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.
En Isaac staat altijd op groen bij die stelling. en ZE daar valt ook Marciano onder
pi_208713246
Wat is die Kenzy toch een vreselijk eng kind...brrrr wel boekjes om te studeren van de pot.... mooi mee roken... en dan gewoon op rood gaan staan... vieze egotripper... geen shag met voor Kenzy... opzouten.
Gewoon omdat het kan!
pi_208713247
Ik hoop echt dat ze Jeffrey deze keer eens niet het woord laten voeren, dan is hij weer de Sjaak!
Laat een ander maar eens de kastanjes uit het vuur halen
pi_208713248
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Nu Babbel en Rupie erover smiespelen :D Dit gaat de hele dag beheersen.
Een natuurkundeboek vergelijken met tabak _O-
pi_208713254
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Probleem is dat eten en drinken niet zomaar uit de prijzenpot kunnen (zonder x25 voor elke euro). Tabak wel :)
En de huishoudpot is te leeg om persoonlijk eten en drinken daaruit op te vangen zonder 'normaal eten en drinken' in de weg te zitten..
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwige
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_208713259
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Wat is die Kenzy toch een vreselijk eng kind...brrrr wel boekjes om te studeren van de pot.... mooi mee roken... en dan gewoon op rood gaan staan... vieze egotripper... geen shag met voor Kenzy... opzouten.
Het prijzengeld is toch evengoed van haar?
Als er geen tabak is, dan zeikt ze ook niet.
pi_208713268
Vind nog steeds dat die stelling met het snoep het hele idee achter tabak uit de prijzenpot zinloos heeft gemaakt. Doel was juist de huishoudpot ermee te ontzien. Maar mede door de 'ik wil wat jij hebt en anders iets anders'-cultuur die er toen heerste is deze situatie ontstaan.

Maar goed, ze hebben er toen over gestemd en nu 3 managers verder is die snoepshit nog niet ingelost, dat vind ik dan ook weer niet kloppen..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208713276
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwige
Minder shagrijnige mensen :7
pi_208713282
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Vind nog steeds dat die stelling met het snoep het hele idee achter tabak uit de prijzenpot zinloos heeft gemaakt. Doel was juist de huishoudpot ermee te ontzien. Maar mede door de 'ik wil wat jij hebt en anders iets anders'-cultuur die er toen heerste is deze situatie ontstaan.

Maar goed, ze hebben er toen over gestemd en nu 3 managers verder is die snoepshit nog niet ingelost, dat vind ik dan ook weer niet kloppen..
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestoken
pi_208713287
Babbel is zenuwachtig en ratelt weer door.
pi_208713294
Wel grappig om te ien hoe verslaafd iedereen is. Ik neem aan dat ze dit van te voren wel bedacht hebben dat er geen rookwaar zou zijn.
Tja stoppen met roken is niet makkelijk maar ook niet onhaalbaar
pi_208713303
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Wel grappig om te ien hoe verslaafd iedereen is. Ik neem aan dat ze dit van te voren wel bedacht hebben dat er geen rookwaar zou zijn.
Tja stoppen met roken is niet makkelijk maar ook niet onhaalbaar
Moet je er wel zin in hebben en dat heeft Babbel duidelijk niet.
pi_208713305
Doet Zoe nog iets met die honderden euro’s aan make-up etc? Of alleen haar eigen hoofd dichtplakken.
pi_208713306
Weet iemand vanaf hoelaat ze gaan dj'en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')