normaal deed het publieke gezwaai ook al afbreuk.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat je haar zag leuk maar daarna werd het flauw en ik vond het af doen aan het laatste catwalk momentje van elke afvaller.
Ben het met je eens.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De enige die ik iets too much vond was die op het toilet. Voor de rest had ze gewoon een gastoptreden moeten geven, nét voor de allerlaatste exit. Volledige nummer, een compilatie van de onthullingen van dit seizoen, en bij het laatste refrein het uitzwaaien van de laatst onthulde queen.
Ik snap het dus wel, maar zoals het nu gedaan was kon het ook
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef Cirilico het volgende:
Was een leuke aflevering. Ik had alleen Katja goed.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.
Zo gemaakt.
Nog steeds een aansteller, en die nikky kan der ook wat vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.
Zo gemaakt.
Dit is dé reden dat ik niet live kijk, nu kan ik tenminste een heleboel doorspoelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:48 schreef Mubassie het volgende:
Het draait inderdaad vooral om de juryleden. Net zoals bij Masked Singer.
Groot icoon in de LGBTQIA+ community, en ik geloof dat ze ook wat verstand heeft van make up?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
Fred is idd wat hysterisch. Maar ik heb ook nooit begrepen dat Nikkie daar doet.
Ik een programma wat MAKE UP you mind heet, kan ik me heel goed voorstellen dat ze een van de grootste make up artiesten ter wereld vragen, als die ook nog eens tot de community behoort EN uit Nederland komtquote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja goed ik ben niet zo fan van Nikkie. Ik denk dat je wel betere mensen kan krijgen in de jury.
En Nikkie was de beste gastjury die Dragrace Holland gekend heeft. Zij heeft echt wel kennis van drag. Wat mij betreft de meest gekwalificeerde panellid bij Make Up Your Mind.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een programma wat MAKE UP you mind heet, kan ik me heel goed voorstellen dat ze een van de grootste make up artiesten ter wereld vragen, als die ook nog eens tot de community behoort EN uit Nederland komt
Wat je er persoonlijk ook van vindt, ze is wel een geschikt jurylid hiervoor.
En Fred was de host van Dragrace Holland en hoofd jury daar. Met hem heb ik danw eer persoonlijk he-le-maal niks. Maar snap wel dat ie daar zit.
Hoe vond je haar bij het ESF trouwens?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja goed ik ben niet zo fan van Nikkie. Ik denk dat je wel betere mensen kan krijgen in de jury.
Echt ja, Loiza zag ik ook direct! Ik zag ook Toine van Peperstraten, maar kon echt pas op zijn naam komen 1 seconde voordat zijn naam werd genoemd, net op tijd dusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Magica het volgende:
Die pam je haar danst is heel duidelijk loiza. En die icequeen joh, nog nooit gehoord van die acteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |