Yeps.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:55 schreef engine het volgende:
Als ze het fout hebben mogen ze het getal niet afstrepen of hoe werkt dat?
Ah zo....schiet niet op zoquote:
En hij roddelt niet. Hij constateert wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:08 schreef pingu66 het volgende:
JWheeft heel veel zelfreflectie ( zegt ie zelf)
Ze zitten daar allemaal bol van vooroordelen want omdat Sasha eruitziet als een nerd is ze ook meteen 'slim'. Omdat Bern of Isaac fysiek sterk is durven ze zo iemand nooit een eliminatie te laten spelen ook al is het pim-pam-pet. Wel grappig om te zien dat mensen nu met de billen bloot moeten en onder druk zichzelf dus moeten laten zien. Zo vergaar je heel wat kennis.quote:
Denk dat Eunice zich vooral bewust is van de camera's want voor de rest loopt ze JW constant uit te dagenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat eunice hem niet meer zo leuk vindt.....
was het dan toch alleen maar flirten om Esther over de kling te krijgen?
Als je Berend zoent dan proef je gelijk wat ie de avond ervoor gegeten heeftquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Berend gaat mee doen aan Lang Leve de Liefde
https://www.shownieuws.nl(...)na-erotisch-voorstel
quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Berend zoent dan proef je gelijk wat ie de avond ervoor gegeten heeft
Getverdemmequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Berend zoent dan proef je gelijk wat ie de avond ervoor gegeten heeft
Volgens mij zit hij niet meer in de loods...quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemme
Die mensen doen er ook alles aan om met hun kop op tv te komen he.
Ja en? Er wordt ook nog wel over andere ex- bewoners gesprokenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij niet meer in de loods...
Typisch kaartenbak gevalletje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemme
Die mensen doen er ook alles aan om met hun kop op tv te komen he.
k moet bij jouw ui altijd aan rupert denkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Heb als kerel een zwak voor die maffe Berend maar voor een meid lijkt het me een aardige creep
Je doet daar niet aan mee om de liefde van je leven te vinden nee en als je dat wel denkt dan spoor je gewoonweg nietquote:
Mocht ie willenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik moet bij jouw ui altijd aan rupert denken
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en daarom is het geen COS meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |