Heeft ze JW al gestrikt?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft weer iets bedacht: samen slapen met Eunice (in de kas).....ze vraagt net zolang door tot die gene ja zegt.
Valt nog wel mee toch, alleen wil iedereen als laatstequote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft weer iets bedacht: samen slapen met Eunice (in de kas).....ze vraagt net zolang door tot die gene ja zegt.
Heb 'm zojuist even 'nagespeeld' binnen de minuut en had het antwoord goed maar tering zo een 'forse' verwacht je nietquote:
Heeft het heel moeilijk met het vertrek van Kim.quote:
Misschien moet ie even Videoland checken want ze deed mee aan Special Forcesquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:50 schreef engine het volgende:
Rupie zoekt Hannelore op bij Bol.com. Niks te vinden
Wat Jeff heeft noem je ook wel 'hartenpijn' terwijl ie nog vijf maanden 'moet'. En daarvoor 24/7 Kim om zich heen en deden werkelijk alles samen. Nu denkt Jeff 24/7 aan Kim. Sowieso is die hele setting eigenlijk helemaal niet gezond voor een mens.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Heeft het heel moeilijk met het vertrek van Kim.
Heeft ook last van pijn op de borst en hartkloppingen. Ook is hij nog meer afgevallen.
Dat klinkt niet best, daar moet naar gekeken worden lijkt mij?
ik krijg het gevoel dat eunice hem niet meer zo leuk vindt.....quote:
Zekeringsknopje in drukken!quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:49 schreef engine het volgende:
Vanavond toch echt pas om 10 uur eten
En volgens mij is één van de frituurpannen kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |