Zou ook kribbig zijn met zijn bemoeizucht.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
Over het uitzoeken van foto's
Isaac: "En heb je al een keuze gemaakt na 3 uurtjes of niet?"
Mirthe: "Wat ik ben net begonnen?"
Isaac: "Je bent al sinds ik wakker ben zit je al daar aan tafel, helemaal niet net begonnen.."
Mirthe: "Helemaal niet! Kenzy is bezig!"
Kenzy: "Wat!? Ik was supersnel!"
Isaac: "Meid, ik zie je toch bijna 1,5 uur met dat ding in je hand!?"
Mirthe: "Niet waar!"
Isaac: "Nee ik lieg"
Marciano: "Nou niet liegen eh Ke... hoe heet ze, Mirthe"
Mirthe: "Nou dat valt ook wel mee, ik was met Zoe"
Isaac: "Zeker 1,5 uur, 100%"
quote:
4,38% kans.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:29 schreef chufi het volgende:
Ik zie Erik nu fotos checken... Maar hoe groot is de kans dat zeg een jaloerse Myrthe "per ongeluk" een foto van een ander delete? Zou de FEBO een kopie gemaakt hebben ?
Haar uit het gezicht staat haar beter.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ziet Moraima er leuk uit vandaag
Jaloerse Mirthe die foto’s verwijdert, is dat ergens op gebaseerd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:29 schreef chufi het volgende:
Ik zie Erik nu fotos checken... Maar hoe groot is de kans dat zeg een jaloerse Myrthe "per ongeluk" een foto van een ander delete? Zou de FEBO een kopie gemaakt hebben ?
Nergens op. Mirthe wiste gewoon een foto waar ze niet leuk opstond. Zal er wel even op antwoorden, want je zal er van de poster geen antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaloerse Mirthe die foto’s verwijdert, is dat ergens op gebaseerd?
Het was slechts een voorbeeld gebaseerd op Myrthe jaloers gedrag n.a.v. fotoshoot tijd van anderen ...quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nergens op. Mirthe wiste gewoon een foto waar ze niet leuk opstond. Zal er wel even op antwoorden, want je zal er van de poster geen antwoord op krijgen
In de Cos is ontstaan dat Mirthe "rupsje nooitgenoeg" is en jaloers is op van alles en nog wat.. Is nergens op gebaseerd, maar het idee van een userquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaloerse Mirthe die foto’s verwijdert, is dat ergens op gebaseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |