Ze is inderdaad een beetje een chaoot en vies. En dat fikkie stoken met een nylon jurk aan is ook niet echt handig.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet is soms echt gevaarlijk bezig, en dan heb ik het niet over de keren dat ze aan haar kont staat te krabbelen terwijl ze met eten bezig is.... zoals ze die rotzooi in dat vuur gooit.... straks verbrandt ze zichzelf
Aambeien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat reetkrabben is wel een dingetje, zag dat gisteren ook weer in de keuken..
Volgens mij doet ze het steeds vaker.........quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat reetkrabben is wel een dingetje, zag dat gisteren ook weer in de keuken..
Ik wil het niet weten ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, het zit iets wat hoger op haar naad
Eigenlijk te gek voor woorden dat ze daar een mailtje over moeten krijgen. Zien ze dat zélf dan niet?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een mailtje gekregen dat de kamers opgeruimd moeten worden voor de camera's
Ze zijn weer aan het verslonsen
Ook zonder cap zie ik het weer voor me. Die meid kan zich écht niet kleden naar haar figuur. En nee, je hoeft niet slank te zijn om je goed te kunnen kleden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:33 schreef Sestra666 het volgende:
kenzy haar outfit weerkan niet cappen
Vind het met name raar dat Babette die krijgt en niet de manager.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eigenlijk te gek voor woorden dat ze daar een mailtje over moeten krijgen. Zien ze dat zélf dan niet?
Ze zei het wel precies tegen Kenzy (de sloddervos), toeval/verzonnen??quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een mailtje gekregen dat de kamers opgeruimd moeten worden voor de camera's
Ze zijn weer aan het verslonsen
Het hoofd van de kamer misschien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het met name raar dat Babette die krijgt en niet de manager.
https://streamable.com/2388dyquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft kamer 5 gevraagd of hun niet even konden rijden om boodschappen te doen omdat de boodschappen 1 dag later wordt afgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar wel meestemmen om Ice eruit te krijgen. Gevaarlijk meisje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
Zoe kan alleen maar stoken en over seks lullen. En dat ze belangstelling heeft voor leren opmaken heeft ze alleen om hele dagen naar zichzelf te kunnen kijken in de spiegel. Dom, ordinair kind. En dan ook steeds dat gelul om die 2 macho´s, Isaac en Marciano, te verleiden terwijl ze weet dat die thuis een gezin hebben zitten. Deinst voor niets terug die lellebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |