mss als ze eens wat gaat oefenenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik was gister daar en toen vroeg ik 'kunnen jullie niet een makkelijke som voor mij doen' weet je wel? En toen zeiden ze 'je bent toch ook binnengekomen?'. Maar ik heb toch vals gespeeld, ik hoefde niet zelf te rekenen, ik heb gewoon afgekeken bij het slotje die naast me lag. Echt erg als je beseft dat ik gewoon, bam!"
Mirthe: "Maar je zag dat Quincy ook affkeek?"
Zoe: "Ja en hij kreeg geen consequenties dus ik dacht, oh mooi!"
-
Mirthe: "Ja, weet je, ik heb het ook nooit leuk gevonden.'
Zoe: "Nou, die rekensommen, ik kan het gewoon niet, ik kan het echt niet"
--
Als ze nou uren zou oefenen in plaats van verven voor die spiegel zou dat al heel veel kunnen schelen. Ze is er al sinds de opdracht begon over aan het zeveren. Instelling van lik m'm make-upje
Zoe vind niets leuk/of kan het niet. Bij alles zit ze verveeld te kijken en doet niet me.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik was gister daar en toen vroeg ik 'kunnen jullie niet een makkelijke som voor mij doen' weet je wel? En toen zeiden ze 'je bent toch ook binnengekomen?'. Maar ik heb toch vals gespeeld, ik hoefde niet zelf te rekenen, ik heb gewoon afgekeken bij het slotje die naast me lag. Echt erg als je beseft dat ik gewoon, bam!"
Mirthe: "Maar je zag dat Quincy ook affkeek?"
Zoe: "Ja en hij kreeg geen consequenties dus ik dacht, oh mooi!"
-
Mirthe: "Ja, weet je, ik heb het ook nooit leuk gevonden.'
Zoe: "Nou, die rekensommen, ik kan het gewoon niet, ik kan het echt niet"
--
Als ze nou uren zou oefenen in plaats van verven voor die spiegel zou dat al heel veel kunnen schelen. Ze is er al sinds de opdracht begon over aan het zeveren. Instelling van lik m'm make-upje
Denk dat ze daar al een hele tijd wordt doorzien en als onschadelijk wordt bestempeld.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoe vind niets leuk/of kan het niet. Bij alles zit ze verveeld te kijken en doet niet me.
Als je bij alle opstandjes kijkt stookt andere op om te rellen en zij blijft buiten schot. Stookt over iedereen
praat over iedereen en hangt bijna bij iedereen.
En het word er niet beter op.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef schizolientje het volgende:
En Zoe staat echt nog steeds voor de spiegel
Toch wel fijn dat de grote smaakmaker Jeff gebleven is. Anders zouden de streams retesaai zijn gewordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Spelletje en zonnen, dat is wat de streams nu te bieden hebben
Ik zie geen smaakmaker momenteel meer in Jeffquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat de grote smaakmaker Jeff gebleven is. Anders zouden de streams retesaai zijn geworden
Dat veel stelletjes uit elkaar zijn waaronder jw en essebes.quote:
Vreemd, JW beweerde toch steeds dat ze geen stelletje waren alleen maar vrienden? JW vind ik trouwens de grootste kwal die daar rondloopt. Altijd maar lopen klagen en het beter weten en dan alsnog beweren dat het hem helemaal niets uitmaakt. Het is zoals het is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat veel stelletjes uit elkaar zijn waaronder jw en essebes.
Janet is soms echt gevaarlijk bezig, en dan heb ik het niet over de keren dat ze aan haar kont staat te krabbelen terwijl ze met eten bezig is.... zoals ze die rotzooi in dat vuur gooit.... straks verbrandt ze zichzelfquote:
Dat reetkrabben is wel een dingetje, zag dat gisteren ook weer in de keuken..quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet is soms echt gevaarlijk bezig, en dan heb ik het niet over de keren dat ze aan haar kont staat te krabbelen terwijl ze met eten bezig is.... zoals ze die rotzooi in dat vuur gooit.... straks verbrandt ze zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |