Dat doen ze ook altijd nu ging het een keertje fout. Of ze waren te laat en is bezorg moment al vergeven.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, dan doen ze het ook niet slim om alvast iets te reserveren ze kunnen het altijd weer intrekken toch?
Daar wordt bijna dagelijks een lapje overheen gehaald🫣quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Die koffie/theetafel zit er zo goor uit... Erik legt gewoon z'n gebruikte theezakjes erop... niemand die daar ook maar iets van zegt.. niemand die er ook maar even een lap overheen haalt, het zijn wel goorlappen hoor.
Bijna is niet helemaal...quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar wordt bijna dagelijks een lapje overheen gehaald🫣
Sas had Bern alang afgeblaft in dit gesprek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Jappie doet even voor psycholoogje spelen met Sas
Sas vindt dat het goed gaat maar bereid zich al voor op dat het niet goed gaat
bern is er nu niet bij tochquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas had Bern alang afgeblaft in dit gesprek.
Ze zijn wel heel veel samen nu die tweequote:Op zaterdag 8 april 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Jappie doet even voor psycholoogje spelen met Sas
Sas vindt dat het goed gaat maar bereid zich al voor op dat het niet goed gaat
Ik keek er ook al naar, ziet er pijnlijk uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Dat lijkt mij toch niet lekker met zo blokhout onder je rug en dan gaan liggen.
Ja mij ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik keek er ook al naar, ziet er pijnlijk uit
ze werken samen aan lentemarkt logisch dat ze dan veel bij elkaar zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel veel samen nu die twee
Ja, die spelen pot stelletje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:08 schreef Loveable het volgende:
Wie liggen er in de kas Mirthe in Kenzy?
Ze hebben het anders helemaal niet over die markt nuquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze werken samen aan lentemarkt logisch dat ze dan veel bij elkaar zijn
word hier doodmoe van dat er gelijk van alles gezocht word omdat sas en jasper veel samen zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben het anders helemaal niet over die markt nu
Zo gaat dat in een COSquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
word hier doodmoe van dat er gelijk van alles gezocht word omdat sas en jasper veel samen zijn
Dat moet je je niet zo aantrekken.... heel eerlijk, je tikt zelf ook niet de leukste dingen over andere bewoners en dat moet dan oké zijn?... gewoon incasseren doe ik ook..quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
word hier doodmoe van dat er gelijk van alles gezocht word omdat sas en jasper veel samen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |