quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Shake it mensen .. nog genoeg proteïne poeders
en rupi sliep ook uit hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy een toppertje... ze is redelijk vroeg op s'ochtends terwijl zij ook wel een uitslaper is. Daar kan Kenzy nog een puntje aan zuigen.
En dat zonder dat iemand haar uit haar bed moet halenquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy een toppertje... ze is redelijk vroeg op s'ochtends terwijl zij ook wel een uitslaper is. Daar kan Kenzy nog een puntje aan zuigen.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Shake it mensen .. nog genoeg proteïne poeders
Ja klopt...quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat zonder dat iemand haar uit haar bed moet halen
Ze hebben van de week toch geld verdiend, hebben ze daar geen boodschappen van gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Janet flanst een havermoutpapje in elkaar.... toch ieder een boterham en pap...
[..]
Ze krijgen volgens mij pas vanavond boodschappen binnen...rond 19.00 ofzo.
Waren de bezorgmomenten niet al bezet?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben van de week toch geld verdiend, hebben ze daar geen boodschappen van gedaan
was iets van 285 euro dacht ik zo uit mijn hoofd
Geen idee eigenlijk, dan doen ze het ook niet slim om alvast iets te reserveren ze kunnen het altijd weer intrekken toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waren de bezorgmomenten niet al bezet?
Wendy heeft het bezorgmoment verwijderd per ongeluk denk ik, dus er kon niks geleverd worden als ik het goed begrepen heb komen de boodschappen om 19.00 uurquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben van de week toch geld verdiend, hebben ze daar geen boodschappen van gedaan
Stomme foutquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft het bezorgmoment verwijderd per ongeluk denk ik, dus er kon niks geleverd worden als ik het goed begrepen heb komen de boodschappen om 19.00 uur
die waren volzet voor de vrijdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, dan doen ze het ook niet slim om alvast iets te reserveren ze kunnen het altijd weer intrekken toch?
Ik kon niet goed lezen, las eerst oo 22 uur maar even later dacht ik staat 12 uur die 2 veranderd in een 1quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
22 uur vandaag patat en kaasoufele ook laat
ik zag ook 22 staanquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon niet goed lezen, las eerst oo 22 uur maar even later dacht ik staat 12 uur die 2 veranderd in een 1
Of zag ik het verkeerd?
Bezorgmomenten volquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |