Gepost.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
VBL / Het grote Santiago Giminez topic
quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
VBL / Het grote Santiago Giminez topic
Het topic is nu al een groot succes!quote:
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Laten we het ontopic houden @:AFCNiels
Jeetje wat bezorg je me een hoop werk op deze manier
Dank je wel vriend!quote:Op zondag 9 april 2023 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!
die onlogisch tochquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
Ongelooflijk he. En dat in het seizoen waarin Feyenoord al 3500 keer heeft gescoord. Waarvan 900 van Giminez.quote:
Wereldsgozerrr, biertjes adten, vies vingertje halen daarna nog een potje huighockey. We doen het snel een keertje overr, lullo.quote:
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @Aberkullie ookquote:
Pardon?quote:Op maandag 10 april 2023 09:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jongste heeft potentie en een natuurlijke uitstraling, lijkt een beetje op mijn grote vriendin @:aberkullie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |