Schijt jij ook weleens op iemand die je lief vindt?quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden jij herkent dit ook wel denk ik?
[ twitter ]
quote:
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo, twijfel jij ook nog steeds aan de titel?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk het ook, het is ook wel terecht dit seizoen.quote:
Een blije Els maakt mijn dag goedquote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden jij herkent dit ook wel denk ik?
[ twitter ]
Els heeft een topdag!quote:Op zondag 9 april 2023 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een blije Els maakt mijn dag goed
Vind het maar een vermoeiende hype rond die man en hij mist ook veelte veel grote kansen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
VBL / Het grote Santiago Giminez topic
Die link heb ik gemist.quote:Op zondag 9 april 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag net ook die YouTube link van haar, wat is dat slecht
Oh deze zeker:quote:
Gepost.quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic voor Santigod aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hier zouden posten.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Het topic is nu al een groot succes!quote:
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Laten we het ontopic houden @:AFCNiels
Jeetje wat bezorg je me een hoop werk op deze manier
Dank je wel vriend!quote:Op zondag 9 april 2023 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het alweer goedgemaakt met een inhoudelijke post!
die onlogisch tochquote:Op zondag 9 april 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch die de naam van Gimenez verkeerd spelt als ‘Giminez’ en vervolgens alle posts uit het topic waarin hij wordt gecorrigeerd verwijdert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |