quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die gezichten van die tweequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
Alarm gaat met Mirthe en Kenzy in bad, stream 2
https://streamable.com/qti7zx
toe aan een nieuw toetsenbord?quote:
2 jaar oud MacBook, dus gewoon typeaidsquote:
hahahaha geweldig!! wat een reactiesquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
Alarm gaat met Mirthe en Kenzy in bad, stream 2
https://streamable.com/qti7zx
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 jaar oud MacBook, dus gewoon typeaids![]()
Jasper heeft zijn haar gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer heeft hij het gewassen dan?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer heeft hij het gewassen dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
aahquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoeder
Viespeukjequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah
hij heeft het vanmorgen nat gemaakt met zijn handen
dat is ook het enige dat hij op de badkamer heeft gedaan vandaag
hij lijkt wel 1 van de bee gees zoquote:
Neehee Jap doucht nooit en poetst zijn tanden nooit...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoeder
bern weet dat ze aan lentemarkt bezig zijn , niks verkeerd mee tochquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jap en Sas ook weer samen
wanneer zou Bern er genoeg van hebben ?
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neehee Jap doucht nooit en poetst zijn tanden nooit...
Zo begon het bij Wanda ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern weet dat ze aan lentemarkt bezig zijn , niks verkeerd mee toch
Kan niet, dit is de eerste lentemarkt in de loods.quote:
kerstmarktquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan niet, dit is de eerste lentemarkt in de loods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |