Iets met een verlate 1 aprilquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er uiteindelijk met de envelop gebeurt?
6 aprilquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er uiteindelijk met de envelop gebeurt?
Niemand wilde hem pakkenquote:
Dat zijn ze altijd, en in alle RLS'en.quote:
Dan maar wachten op een "echte" gouden envelop met vertrekpremiequote:Op vrijdag 7 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand wilde hem pakken
Hadden allemaal door dat het nep was
Dus zoe moest het doen van Rupie
zijn wit overhemd , mag niet gekreukeld op de fotokomen , kunnen ze beter heel erik effe de plooien bij uitstrijkenquote:
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dusquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dus
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dus
Zat toch een sticker op? Achter geholpen met de hilarische grap?quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand wilde hem pakken
Hadden allemaal door dat het nep was
Dus zoe moest het doen van Rupie
met de vlam in de pijp scheur ik door de brennerpas..........................quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die bamboe-boxers? Mag die wel oppassen dat ze geen vlam vatten
Ik denk dat die nog zo in het managers kantoor lagquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zat toch een sticker op? Achter geholpen met de hilarische grap?
Ze hadden het met een stemming ook over een printer, misschien hebben ze die nu.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog zo in het managers kantoor lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |