Daarom staat die iedere dag wel 'n paar keer voor de spiegel te paraderen met zijn spierenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppen![]()
Isaac is niet zo van de foto’s
Dat hebben ze toch al besloten, ik dacht Zoe met Babette, Wendy en Isaac.... maar weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die niet
Dat hebben ze toch al besloten, ik dacht Zoe met Babette, Wendy en Isaac.... maar weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die niet
Ooh ja klinkt logisch... kunnen ze even uitzakken..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:43 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Daarom wilde hij ook later op de dag pas op de foto zei hij 😀
Ik heb type2 en nee als ik die injektie niet neem stijgt mijn suiker weer en moet ik weer insuline spuitenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ik u goed beprijp hebt u diabetes door overgewicht , had dochter ook na veel te zijn afgevallen diabetes ook weg geen medicatie meer daarvoor , wel nog jaarlijkse controle
Ik vrees dat je gelijk hebt. Hele dag plukken en pulkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat wordt dan weer een gezellig dagje.... heel veel make-up en haren getrut...
Dan hebben Wendy, Zoe en Moraima een druk dagje..
ga proberen om u weg te laten , gewoon beleefdheidsvorm , dochter had ook type 2 nam pillen in daarvoor maar met afvallen diabetes weg bij haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb type2 en nee als ik die injektie niet neem stijgt mijn suiker weer en moet ik weer insuline spuiten
deed ik normaal 4x daags nu alleen nog de langwerkende Tresiba.
Oh en je mag jij zeggen hoor
Hejj mogge..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Hele dag plukken en pulken
Goed van haar geef haar 'n compliment!quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen om u weg te laten , gewoon beleefdheidsvorm , dochter had ook type 2 nam pillen in daarvoor maar met afvallen diabetes weg bij haar
Met die nightview zie je het goedquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar toch nog een paar verdwalende haartjes.
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj mogge..![]()
Ja ze zijn er de hele dag druk mee tot s'avonds laat geloof ik.... ik zie dat dan toch liever dan kaarten en biljarten maar ik kan me voorstellen dat de mannen afhaken...
Gewoon ff met 'n schuursponsje/Brilloquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar toch nog een paar verdwalende haartjes.
[ afbeelding ]
Goedkoper dan de kapper.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff met 'n schuursponsje/Brillo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |