En allemaal verkleed als paasei of paashaas?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
vandaag fotoschoot wie gaat die nemen , of komt er iemand van buiten af
Nee voor de spierbundelsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En allemaal verkleed als paasei of paashaas?
als hun eigen zichzelf is toch al gek genoegquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En allemaal verkleed als paasei of paashaas?
Maar hij doet het maar welquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
Het briesend peerd
Gaat nu 10 x gewichtheffen
Niet elke morgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hij doet het maar wel![]()
Heel consequent, elke morgen, netjes zijn rondje afwerken.
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat wordt dan weer een gezellig dagje.... heel veel make-up en haren getrut...
Dan hebben Wendy, Zoe en Moraima een druk dagje..
Daarom wilde hij ook later op de dag pas op de foto zei hij 😀quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen JW.... zo hejj die heeft kreukels...
WoW Fritsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ik 2kg zwaarder, jaar geleden was ik nog 103kg
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn doorquote:
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn door
leveringsproblemen niet meer leverbaar voor ons. Mensen die het niet nodig hebben maar wel
af willen vallen betalen tot wel ¤250 per shotje van 1mg en daar zijn wij de dupe van
als ik u goed beprijp hebt u diabetes door overgewicht , had dochter ook na veel te zijn afgevallen diabetes ook weg geen medicatie meer daarvoor , wel nog jaarlijkse controlequote:Op vrijdag 7 april 2023 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn door
leveringsproblemen niet meer leverbaar voor ons. Mensen die het niet nodig hebben maar wel
af willen vallen betalen tot wel ¤250 per shotje van 1mg en daar zijn wij de dupe van
snap ik met zijn lelijk smoelwerkquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppen![]()
Isaac is niet zo van de foto’s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |