Jaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Gefeliciteerd met Jeff allemaal...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee en gaat denk ik ook niet gebeuren , wel wat wederzijds flirten en uitdagen maar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
Alles ligt nog op 1 oor...
Is er nog is gebeurd tussen JW en Eunice gisterenavond?
Dit ofzo...
Is op wegquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart en de fanfare...
zijn onderweg maar staan in de file .....quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart en de fanfare...
Hmm jammer.... we gaan het zien en beleven..quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en gaat denk ik ook niet gebeuren , wel wat wederzijds flirten en uitdagen maar blijft het ook bij
vrees dat k5 geen onderscheid gaat maken voor wendy , ze zal moeten roeien met de riemen die ze heeftquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
En ik wil ook dat de verdienopdracht in de herhaling komt vandaag... wat een flutbedrag... daar kan Wendy toch geen mooie Paasviering van maken...
Dus FEBO laat die flappentapper maar eens flink rollen..
Nou de meeste managers hadden een redelijk bedrag bij de eerste verdienopdracht.. dus Wendy ook dan..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat k5 geen onderscheid gaat maken voor wendy , ze zal moeten roeien met de riemen die ze heeft
ik snap u volkomen maar maak dat k5 eens wijsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de meeste managers hadden een redelijk bedrag bij de eerste verdienopdracht.. dus Wendy ook dan..
Misschien strijken ze de hand over het hart...quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik snap u volkomen maar maak dat k5 eens wijs
Moet ie niet zo zuipen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:26 schreef cinsan het volgende:
eunice wakker , japie ligt in bed met blik van wat doe ik hier nog
5 rondjes ?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik weer aan het oefenen voor de Marathon van Lutjebroek [ afbeelding ]
Ja hij denkt dat Wanda net zo verliefd is op hem als hij op haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar maar speelt nog wat anders in zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |