Ze staat al 'n tijdje droog, en zal jeuk hebben. Het is wat al 7 maand alleen in bed...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Naast dat ik Ice totaal onaantrekkelijk vindt (karakter zorgt daarvoor) vind ik het echt heel raar dat zij zo met hem bezig is... vrouw toch...
sex, sex, sex, dat is waar Zoë 80% van de tijd aan denkt.... de rest van de tijd denkt ze aan haar uiterlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het over dat mannen hun goedje kwijt moeten![]()
![]()
toch ook een gebrek aan zelfvertrouwen als ze wel voor opvangbakje wil spelen..quote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het over dat mannen hun goedje kwijt moeten![]()
![]()
de helft op Imi de anderen op Estherquote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben volkomen kwijt wie op wie heeft gestemd
Vergeet nooit meer de preek van Moira, die vertelde niet doen..en zooi...alles kan toch kapot !.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja in haar hoofd gaat het net zoals bij Esther.... 'haar man' ...... maar ja sorry Isaac doet er ook niets tegen, want ze laat het wel heel opvallend merken (en dat is al heel wat weken volgens mij)
Fritsie ik heb Zoë niet anders gezien en gehoord dan zoals ze nu doet, altijd maar sexueel getinte opmerkingen, haar mond een stukje (zogenaamd sexy) open..... gewoon zielig om te zien, maar niemand fluit haar terugquote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze staat al 'n tijdje droog, en zal jeuk hebben. Het is wat al 7 maand alleen in bed...
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft op Imi de anderen op Esther
ik vind het welk tof dat ze gewoon lekker draagt wat ze wilquote:Op donderdag 6 april 2023 21:28 schreef cinsan het volgende:
trekt toch op niks die blubberbuik van kenzy in dat leren rokje
zeker maar trekt op niksquote:Op donderdag 6 april 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het welk tof dat ze gewoon lekker draagt wat ze wil
en ook in utopiaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die waren toen ook op 'n feest in DGK
En ze kan altijd heel zuur of minachtend kijken, vast 'n keer fout gegaan bij de plastisch chirurgquote:Op donderdag 6 april 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritsie ik heb Zoë niet anders gezien en gehoord dan zoals ze nu doet, altijd maar sexueel getinte opmerkingen, haar mond een stukje (zogenaamd sexy) open..... gewoon zielig om te zien, maar niemand fluit haar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |