Correct.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:23 schreef miss_sly het volgende:
De ontruiming heeft plaatsgevonden op last van de rechter, toch?
Totaalplaatje ligt zo rond de 8k euro op tot nu toequote:Op donderdag 6 april 2023 21:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ontruiming 6k? Waarom heb je zelf niet je zooi verhuisd?
Maar ik kan wel in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:09 schreef Wiedanwel het volgende:
Ik gok dat je wel iemand had kunnen vinden die het in jouw opdracht voor minder dan 6k had kunnen doen. Dan had je ook een voorinspectie gehad.
Principes kosten blijkbaar geld, veel geld.
Je bent wel een beetje tegenstrijdig. Raamfolie had je zelf in twee minuten kunnen verwijderen. Even langs de meterkast om kleine spulletjes te pakken en je had het allemaal tegelijk kunnen weggooien in de ondergrondse container op 2 minuten lopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef Inbox het volgende:
Ook financien er niet voor, laat staan de hulp om de woning helemaal leeg te halen.
Eerlijk als ik ben, zal ik vertellen hoe ik er op dat moment voorstond met geen uitzicht op een andere woning en te vrezen niet snel een eigen dak boven je hoofd te hebben voor de komende tig jaar terwijl alles je afgenomen wordt. Spullen, maar vergeet ook de levensvreugde niet. Zat vol haat, omdat het compleet overtrokken is Laat ik het zo zeggen: het boeide me allemaal niet meer en ik heb de leidingen in mn woning gecheckt of die mijn gewicht zouden kunnen houden met een touwtje om mn nek om zo die deurwaarder, de verhuurder en alle betrokken medewerkers die hebben bijgedragen aan deze huisuitzetting een blijvende herinnering te geven aan mij. En ja, dat gewicht konden ze dragen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje tegenstrijdig. Raamfolie had je zelf in twee minuten kunnen verwijderen. Even langs de meterkast om kleine spulletjes te pakken en je had het allemaal tegelijk kunnen weggooien in de ondergrondse container op 2 minuten lopen.
Wil je het een ander laten doen, dan moet je er maar voor dokken.
Volgens mij ben jij zelf degene die je een flinke oor heeft aangenaaid door dit zo ver te laten komen, die ¤250,00 kan er dan ook nog wel bij denk je niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 01:01 schreef Inbox het volgende:
[..]
Eerlijk als ik ben, zal ik vertellen hoe ik er op dat moment voorstond met geen uitzicht op een andere woning en te vrezen niet snel een eigen dak boven je hoofd te hebben voor de komende tig jaar terwijl alles je afgenomen wordt. Spullen, maar vergeet ook de levensvreugde niet. Zat vol haat, omdat het compleet overtrokken is Laat ik het zo zeggen: het boeide me allemaal niet meer en ik heb de leidingen in mn woning gecheckt of die mijn gewicht zouden kunnen houden met een touwtje om mn nek om zo die deurwaarder, de verhuurder en alle betrokken medewerkers die hebben bijgedragen aan deze huisuitzetting een blijvende herinnering te geven aan mij. En ja, dat gewicht konden ze dragen.
Ik weet dat ik moet dokken, maar je moet me niet een oor aannaaien door 250 euro te gaan rekenen voor 10 minuten werk om bijv die raamfolie even los te trekken. Ze hadden dat ook kunnen laten hangen.
Toch, er is ook iets positiefs: ik kan die kosten onmogelijk dragen, dus de grote winnaar straks is de deurwaarder die heerlijk heeft kunnen declaren en als eerste betaald wordt als ik in de schuldsanering beland want daar zal het wel op neer gaan komen dat ik daar in beland.
Je komt echt niet zo maar in de schuldsanering, eerst gaan ze je tot aan de laatste cent uitkleden. Als jij dat positief vindt, helemaal primaquote:Op vrijdag 7 april 2023 01:01 schreef Inbox het volgende:
Toch, er is ook iets positiefs: ik kan die kosten onmogelijk dragen, dus de grote winnaar straks is de deurwaarder die heerlijk heeft kunnen declaren en als eerste betaald wordt als ik in de schuldsanering beland want daar zal het wel op neer gaan komen dat ik daar in beland.
Nee, die kan er niet bij. Elke cent die hun kant opgaat is er een teveel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:27 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf degene die je een flinke oor heeft aangenaaid door dit zo ver te laten komen, die ¤250,00 kan er dan ook nog wel bij denk je niet?
Dat vind ik prima ja. Huis is ontruimd, geen dingen die verkoopbaar zijn meer. Rekening is leeg. Ik heb weinig geld nodig dus redt het wel met wat leefgeld.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:29 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Je komt echt niet zo maar in de schuldsanering, eerst gaan ze je tot aan de laatste cent uitkleden. Als jij dat positief vindt, helemaal prima
En je hebt geen baan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat vind ik prima ja. Huis is ontruimd, geen dingen die verkoopbaar zijn meer. Rekening is leeg.
Vind je het raar dat ik het hoogst belachelijk vind dat een stukje raamfolie dat je met een ruk kunt lostrekken, een rekening rechtvaardigt van 110 euro? En dat maal twee!quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:29 schreef Basp1 het volgende:
Alleen al de openingspost in je vorige topic was je tig keer gewaarschuwd geweest om die fietsen op te ruimen en dan nu weer de schuld bij de verhuurder en het opruimteam blijven leggen.
Dan had je het zelf maar moeten doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik het hoogst belachelijk vind dat een stukje raamfolie dat je met een ruk kunt lostrekken, een rekening rechtvaardigt van 110 euro? En dat maal twee!
Vind je het werkelijk raar dat er 3x bezemkosten in rekening gebracht wordt terwijl een woningontruimer standaard bezemschoon oplevert en dat deze ook even die folie eraf had kunnen trekken?
Vind je dat de ontruimer niet alles moet checken voordat ie vertrekt op achtergebleven spul?
Vind je het werkelijk raar dat ik me afvraag of dat allemaal mag en wat ik daar tegen kan doen? Of ik me afvraag of ik bijvoorbeeld niet de keuze had moeten krijgen om zelf nog even dat spul wat gebreken te herstellen?
Dus ja, deels ligt het aan de verhuurder en deels aan de ontruimer naar mijn idee.
Lekker makkelijk antwoord wel. Zal het anders stellen: hadden die kosten voor de raamfolie verwijderen bijvoorbeeld niet 450 euro moeten zijn? Want 450 euro is immers fantastisch!quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dan had je het zelf maar moeten doen.
Eerlijk gezegd zal het me jeuken wat het je kost, niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Lekker makkelijk antwoord wel. Zal het anders stellen: hadden die kosten voor de raamfolie verwijderen bijvoorbeeld niet 450 euro moeten zijn? Want 450 euro is immers fantastisch!
Omdat het op last van de rechter is ontruimd heb je geen recht meer om zaken zelf te herstellen. Had je overigens best kunnen doen in de tijd wachtend op de dag van de ontruiming. Maar je verkoos te wachten, niets te doen en de ontruimen alles te laten doen. Dat kan, dat is een legitieme keus, maar daar zitten consequenties aan, zoals extra kosten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik het hoogst belachelijk vind dat een stukje raamfolie dat je met een ruk kunt lostrekken, een rekening rechtvaardigt van 110 euro? En dat maal twee!
Vind je het werkelijk raar dat er 3x bezemkosten in rekening gebracht wordt terwijl een woningontruimer standaard bezemschoon oplevert en dat deze ook even die folie eraf had kunnen trekken en de meterkast open had moeten trekken?
Vind je het werkelijk raar dat ik me afvraag of dat allemaal mag en wat ik daar tegen kan doen? Of ik me afvraag of ik bijvoorbeeld niet de keuze had moeten krijgen om zelf nog even dat spul wat gebreken te herstellen?
Dus ja, deels ligt het aan de verhuurder en deels aan de ontruimer naar mijn idee. Maar ook aan mezelf hoor, maar daar gaan de vragen niet over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |