abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8400176
Ik zit met een probleem, ik moet een valentijns cadeau vinden voor mijn vriend die mij een vakantie gaat geven. Het moet een persoonlijk cadeau zijn en orgineel

Mijn vriend is 30 jaar en heeft als hobby squashen

alvast bedankt

What fits your busy schedule better, excercising one hour a day or being dead 24 hours a day?
pi_8400191
bedenk zelf wat leuks
  maandag 10 februari 2003 @ 22:28:46 #4
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8400211
Geef hem een webcam!

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8400238
OK thx zal daar wel ff kijken
What fits your busy schedule better, excercising one hour a day or being dead 24 hours a day?
pi_8400294
tennisballen of anders heeft de gamma mooie aanbiedingen
onder
pi_8400334
wat een mismaakte webcam!
  maandag 10 februari 2003 @ 22:42:28 #8
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8400644
Belachelijk dat je elkaar op Valentijnsdag duidelijk moet maken dat je van elkaar houdt. Deze dag is alleen maar door de commercie bedacht om flink geld te verdienen. Ik geef mn meissie leiver iets op een moment dat ze het niet verwacht. Vrijdag krijgt ze van mij dus niks en dat weet ze ook al. Ik wil van haar dan ook niks hebben.
Er gaat niks boven Urk
pi_8402138
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:42 schreef Roscoo het volgende:
Belachelijk dat je elkaar op Valentijnsdag duidelijk moet maken dat je van elkaar houdt. Deze dag is alleen maar door de commercie bedacht om flink geld te verdienen. Ik geef mn meissie leiver iets op een moment dat ze het niet verwacht. Vrijdag krijgt ze van mij dus niks en dat weet ze ook al. Ik wil van haar dan ook niks hebben.
Daarom.

Ik krijg met valentijd een bon van mn vriendin met het recht op 12x sex met een andere vrouw.

Lief he?

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_8405900
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:28 schreef Wolkje het volgende:
Centraal "welk cadeautje" topic
Wat Wolkje zei.

Slot.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: