abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208684372
Ik had gisteren een stijve opeens . die kwam na een tijdje nixen, blijkbaar helpt nixen ook een beetje om in contact te komen met je eigen erotiek dus? Ok maar ik lig op de bank en dacht zal ik gaan rukken , maar mn gedachtes dwaalde af naar een mannelijk maatje , ik noem hem Henk en ik dacht owww ik kan hem nog die ene post sturen over die kunst expositie, daar wordt hij beter van want ik manage hem een beetje ,

Maar ok dus opeens besef ik mij mama mia what the fuck zit ik aan zaken te denken? of een een mannelijke maat? Ben ik workeholic geworden?

Ok dus toen maar even de pc aangezet en plaatjes kijken van naakte vrouwen, maar ik heb er een irl gezien die ik sexy vond en de plaatjes van naakte fotomodellen boeien mij daarom opeens steeds minder,

toen besloot ik naar de keuken te lopen en mijn stijve verdween spoedig uitzichzelf , maar ok nu twijvel ik wel of dat gezond is? Een stijve overslaan klinkt niet echt gezond?

Toen ook al een drankje overgeslagen? Ewwwwww de drankgoden gaan mij straks haten?

pi_208684640
Wutt the hell is dít dan voor een gaar AIDS topic :') :') ???

[ Bericht 0% gewijzigd door Garfield1985 op 06-04-2023 18:46:37 ]
pi_208684720
OP volledig gelezen. IQ gehalveerd.
pi_208684890
ArtisANAAL
-nee-
pi_208685456
Bij gebrek aan woorden, hierbij een AI-reactie:

Het is volkomen normaal om af en toe seksuele gedachten en fantasieën te hebben, zelfs als ze misschien niet overeenkomen met je normale seksuele voorkeur. Het is ook normaal dat een erectie kan optreden zonder dat je actief probeert opgewonden te raken.

Het is belangrijk om te onthouden dat seksuele gevoelens en verlangens complex zijn en dat er geen "juiste" manier is om te voelen of te reageren. Het is ook belangrijk om te begrijpen dat seksualiteit fluïde kan zijn en kan veranderen in de loop van de tijd.

Het overslaan van een erectie is op zichzelf geen reden tot bezorgdheid, omdat erecties ook zonder seksuele opwinding kunnen voorkomen. Als je echter merkt dat je regelmatig erectieproblemen hebt of andere problemen met seksuele functie ervaart, dan is het verstandig om met een arts te spreken.

Wat betreft het overslaan van een drankje, is het belangrijk om verantwoordelijk te zijn als het gaat om alcoholgebruik en te luisteren naar je lichaam en geest. Als je het gevoel hebt dat je te veel drinkt, is het prima om een drankje over te slaan. Er is geen reden waarom drankgoden je zouden haten voor het overslaan van een drankje.
pi_208685556
de drankgoden haten je sowieso al
pi_208685614
Waarom zou je dat doen? Net bij neutjesdag even snel in een uurtje tijd 4 herfstbokjes erin geknald, gewoon omdat het kan en ze gratis zijn. Duitse werkgevers, beste werkgevers!
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208685867
Possetje terug op fok?
Ik zwaai naar dieren.
pi_208686194
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208688638
Dit zijn van die gevallen wanneer je niet weet of er drugs gebruikt wordt of dat het nodig is om te gaan gebruiken.
  donderdag 6 april 2023 @ 23:16:42 #11
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_208688674
Maar is niks overslaan gezond?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  vrijdag 7 april 2023 @ 00:35:12 #12
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208689058
Deze user en zijn topics :') :')