Ik had gisteren een stijve opeens . die kwam na een tijdje nixen, blijkbaar helpt nixen ook een beetje om in contact te komen met je eigen erotiek dus? Ok maar ik lig op de bank en dacht zal ik gaan rukken , maar mn gedachtes dwaalde af naar een mannelijk maatje , ik noem hem Henk en ik dacht owww ik kan hem nog die ene post sturen over die kunst expositie, daar wordt hij beter van want ik manage hem een beetje ,
Maar ok dus opeens besef ik mij mama mia what the fuck zit ik aan zaken te denken? of een een mannelijke maat? Ben ik workeholic geworden?
Ok dus toen maar even de pc aangezet en plaatjes kijken van naakte vrouwen, maar ik heb er een irl gezien die ik sexy vond en de plaatjes van naakte fotomodellen boeien mij daarom opeens steeds minder,
toen besloot ik naar de keuken te lopen en mijn stijve verdween spoedig uitzichzelf , maar ok nu twijvel ik wel of dat gezond is? Een stijve overslaan klinkt niet echt gezond?
Toen ook al een drankje overgeslagen? Ewwwwww de drankgoden gaan mij straks haten?