zat alleen bij ajax omdat hij zwart isquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik feliciteert Ajax en Jan van Halst met de benoeming tot raad van commissaris van laatst genoemde
Voor velen een vraag denk ik. Niet dat ik daar nou gecharmeerd van ben maar zou het zeker een x proberen. Was lange tijd niet echt fit toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Waarom speelt die Grillitsch eigenlijk nooit? Ik kan me niet voorstellen dat hij zoveel minder is dan een Taylor.
Ja een tijdje, maar inmiddels zit ie allang bij de groep. Ik ben wel beetje klaar met dat ‘diva’ type voetballers. Wat een verschil in gedrag en mentaliteit tegenover De Ligt, Frenkie, Nico, Lisandro. Taylor is echt een voorbeeld hiervan. We hebben teveel luie & diva type spelers ondertussen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Voor velen een vraag denk ik. Niet dat ik daar nou gecharmeerd van ben maar zou het zeker een x proberen. Was lange tijd niet echt fit toch?
Taylor is ook mijn type speler niet maar lui is hij niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja een tijdje, maar inmiddels zit ie allang bij de groep. Ik ben wel beetje klaar met dat ‘diva’ type voetballers. Wat een verschil in gedrag en mentaliteit tegenover De Ligt, Frenkie, Nico, Lisandro. Taylor is echt een voorbeeld hiervan. We hebben teveel luie & diva type spelers ondertussen.
Nou, laconiek is hij wel.quote:Op zondag 9 april 2023 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is ook mijn type speler niet maar lui is hij niet.
Nee? Legio voorbeelden te vinden waarbij hij na knullig balverlies niet meeverdedigt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Frenkie de Jong van wie ik die volle sprint terug en net op tijd met een sliding tegen Juventus nog kan herinneren.quote:Op zondag 9 april 2023 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is ook mijn type speler niet maar lui is hij niet.
Ik weet niet of dat luiheid is, hij schakelt te traag, dat is een beetje een Ajaxopleidings ziekte en sowieso vind ik hem hem geen 6.quote:Op zondag 9 april 2023 08:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee? Legio voorbeelden te vinden waarbij hij na knullig balverlies niet meeverdedigt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Frenkie de Jong van wie ik die volle sprint terug en net op tijd met een sliding tegen Juventus nog kan herinneren.
quote:Op zondag 9 april 2023 11:00 schreef Marius95 het volgende:
Je hoort ze er nooit over maar ik zou het een stunt vinden als ze Jürgen Klopp voor een jaartje of 2 zouden kunnen halen. Die vent heeft charisma en is zelf gek op Ajax. Ik vind het een motiverende vent. Maar misschien is ie niet te betalen. Het zou wel passend voor Ajax zijn met zo'n naam aan te komen.
Jurgen Klopp is the third highest paid manager in the world, earning approximately £302k per week at Liverpool.quote:3. Jurgen Klopp (Liverpool)
¶Weekly: £302,194
¶Monthly: £1,309,508
¶Yearly: £15,714,096
Jammer. Dat is niet haalbaar en verantwoord voor Ajax.quote:Op zondag 9 april 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Jurgen Klopp is the third highest paid manager in the world, earning approximately £302k per week at Liverpool.
Matige grap, niet gelachenquote:Op zondag 9 april 2023 11:00 schreef Marius95 het volgende:
Je hoort ze er nooit over maar ik zou het een stunt vinden als ze Jürgen Klopp voor een jaartje of 2 zouden kunnen halen. Die vent heeft charisma en is zelf gek op Ajax. Ik vind het een motiverende vent. Maar misschien is ie niet te betalen. Het zou wel passend voor Ajax zijn met zo'n naam aan te komen.
En het grappige is dat Liverpool een beetje hetzelfde probleem heeft als Ajax momenteel, uiteraard op een hoger niveau maar bijzonder matig in de omschakeling.quote:
Ik vind van niet. Absoluut goede match, alleen financieel niet haalbaar, of Klopp wil er een vriendenprijsje van maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Waarom speelt die Grillitsch eigenlijk nooit? Ik kan me niet voorstellen dat hij zoveel minder is dan een Taylor.
Ik herinner me trouwens weer dat Taylor de bekerfinale in ieder geval niet speelt, wat een verademing is dat zeg!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Als we dan nog Haaland erbij halen doen we weer serieus mee voor overwintering in de Champions League.quote:Op zondag 9 april 2023 11:00 schreef Marius95 het volgende:
kudus staat al lange tijd niet meer in de spits sinds die debiele schreuder weg is gelukkig. Tadic is geen spits maar kan er natuurlijk wel spelen.quote:Op zondag 9 april 2023 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Tadic is hetlemaal geen spits
Kudus is ook geen spits
Je hebt 1 spits en die zit iedere week op de bank
Die is alleen gehaald omdat Feyenoord met hem bezig was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |