Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens de telegraaf staat Heitinga er volgend seizoen weer.
Even gekeken maar dat gaat toch meer over duidelijkheid dan met hem doorgaan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je hebt gelijk. De telegraaf is wat suggestief.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even gekeken maar dat gaat toch meer over duidelijkheid dan met hem doorgaan?
Ach. Bijvoorbeeld het aantal gescoorde doelpunten vind ik toch best relevant, en geeft een aardige indruk van wie er gewonnen heeft.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Statistieken zijn eigenlijk altijd zinloos als je de wedstrijd niet gezien hebt.
Explain yourself. Hij heeft Ajax meer in dezelfde basis laten spelen, wat belangrijk is, maar tactisch zie ik het niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds geen ramp als Heitinga zou blijven, maar je moet hem dan wel gaan helpen om de selectie verdedigend een aardige upgrade te geven.
Is er een specifieke trainer die jij graag zou zien bij Ajax?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bosz moet ook niet de eerste optie zijn, gezien zijn blinde ideologie. Het zou plezier terugbrengen bij de mensen, maar een CL-categorie trainer is het niet.
Hou op man, Jonny heeft in 2 maanden tijd meer cringe momenten gegenereerd dan Schreuderquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds geen ramp als Heitinga zou blijven, maar je moet hem dan wel gaan helpen om de selectie verdedigend een aardige upgrade te geven.
Ze kunnen echt niet met Heitinga verder, hoe relatief goed hij het ook doet in de huidige situatie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou op man, Jonny heeft in 2 maanden tijd meer cringe momenten gegenereerd dan Schreuder
Die roeptoeteren altijd maar wat, dan komt er uiteindelijk altijd iets van uit. Ik zie Heitinga, mits hij alsnog de titel pakt dit seizoen, niet voor de groep. Je wilt niet weer je trainer kwijt in het nieuwe seizoen als het tegen zit. Dus, just to be sure, gaan voor een andere trainer en Heitinga er naast Al is het maar voor een jaartje zodat het daarna weer kan overpakken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er is duidelijk iets mis met jouw geheugenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou op man, Jonny heeft in 2 maanden tijd meer cringe momenten gegenereerd dan Schreuder
Wat is relatief goed dan? Ze lijken harder voor hem te werken maar nog steeds niet iedere wedstrijd en het voetbal doet me toch een beetje aan Frank denken. Ondanks het gebrek aan voetbalvermogen achterin zou dat toch wel beter kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet met Heitinga verder, hoe relatief goed hij het ook doet in de huidige situatie.
Tactisch is Jonny echt zwaar ondermaats. 1x eraf thuis tegen Feyenoord, Union Berlin 0 kansen gecreëerd in 2 wedstrijden, en afgelopen week was het puur billenknijpen tegen Feyenoord en dramatisch tegen Go Ahead.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is relatief goed dan? Ze lijken harder voor hem te werken maar nog steeds niet iedere wedstrijd en het voetbal doet me toch een beetje aan Frank denken. Ondanks het gebrek aan voetbalvermogen achterin zou dat toch wel beter kunnen.
Zou prima bij het beleid passen andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die roeptoeteren altijd maar wat, dan komt er uiteindelijk altijd iets van uit. Ik zie Heitinga, mits hij alsnog de titel pakt dit seizoen, niet voor de groep. Je wilt niet weer je trainer kwijt in het nieuwe seizoen als het tegen zit. Dus, just to be sure, gaan voor een andere trainer en Heitinga er naast Al is het maar voor een jaartje zodat het daarna weer kan overpakken.
Nou het voetbal is niet om aan te zien, maar de resultaten zijn op zich best oké (en dus de bekerfinale gehaald tegen alle verwachtingen in). Dat vind ik relatief goed in zijn positie met zo''n groep die als los zand fungeert. In de competitie 2e worden zou een prestatie van formaat zijn gezien het seizoen.quote:
Niet zo met je eens, er was nog een kans om kampioen te worden en die heeft hij niet gegrepen, te snel afgehaakt en ik zie het voetbal ook niet beter worden, dat is dan het andere wat er aan ontbreekt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou het voetbal is niet om aan te zien, maar de resultaten zijn op zich best oké (en dus de bekerfinale gehaald tegen alle verwachtingen in). Dat vind ik relatief goed in zijn positie met zo''n groep die als los zand fungeert. In de competitie 2e worden zou een prestatie van formaat zijn gezien het seizoen.
Heel eerlijk, die kans was altijd klein.. óók als je van Feyenoord had gewonnen 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo met je eens, er was nog een kans om kampioen te worden en die heeft hij niet gegrepen, te snel afgehaakt en ik zie het voetbal ook niet beter worden, dat is dan het andere wat er aan ontbreekt.
Natuurlijk maar het mentale gedeelte wordt wel wat onderschat, win je zo'n wedstrijd dan is het geloof weer terug en vice versa, dat scheelt een slok.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heel eerlijk, die kans was altijd klein.. óók als je van Feyenoord had gewonnen 3 weken geleden.
Eens. Gaat met name ook de manier waarop, Jonny was thuis machteloos tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het mentale gedeelte wordt wel wat onderschat, win je zo'n wedstrijd dan is het geloof weer terug en vice versa, dat scheelt een slok.
Thuis was het nog een half uur wel goed maar zo'n Alvarez naar achteren halen begrijp ik echt niks van, die kan als middenvelder veel meer weghalen dan als cv.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Gaat met name ook de manier waarop, Jonny was thuis machteloos tegen Feyenoord.
als er al plannen zijn om hem te houden zal dat pas bij de eindstand bekend wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Gaat met name ook de manier waarop, Jonny was thuis machteloos tegen Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |