Ze willen ook geld uitgeven hequote:Op donderdag 6 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Wendy
Een trampoline
Ja![]()
Naast het klimrek
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Je kunt aan het gezicht van wendy zien dat het niks is
Nee is voor kleine kinderen dusquote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Mijn zoon van 4 zei Wendy heeft ze nog zulke kleine kinderen?
Nja denk niet dat iedereen mee gaat doen, dus hebben we nog een stream waar we naar kunnen kijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om naar te kijken
Tenzij we Nick uit BB erbij krijgen om commentaar te geven
nee zijn al wat ouder dacht ikquote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoon is 15 of 16 toch ?quote:
Volgens mij gaat haar zoon naar middelbare school dit jaar..quote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef xsaskiax het volgende:
het weer van vandaag vanaf 2 uur regenFeest begint om 4 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat haar zoon naar middelbare school dit jaar..
Jappie wil naar huisquote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is tegenwoordig ook vroeg uit bed en gelijk bezig
Mensen die heel erg aan/bij iemand plakken fleuren helemaal op als die persoon weg is
Nu dan Rupert weg kijken hoe Imdiddin gaat ontwikkelen en Babette weg om te kijken wat Wendy en Zoë dan gaan doen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.
Wilde Jeffrey ookquote:
Erik hinkelen,ik ga stuk.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen een hinkelbaantje tekenen, kost niets
Jappie loopt vooral depri rondquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde Jeffrey ook![]()
Ik zie hem nu toch steeds dingen doen en ook bij andere mensen zitten.
Eerder zag je hem alleen bij Wanda zitten.
japie is heel onrustig hij moet iets om handen hebben om de tijd door te komenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde Jeffrey ook![]()
Ik zie hem nu toch steeds dingen doen en ook bij andere mensen zitten.
Eerder zag je hem alleen bij Wanda zitten.
Dan zit ik er naastquote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen een hinkelbaantje tekenen, kost niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |