Nou ja, je weet niet onder welke omstandigheden Ajax akkoord is gegaan met verder spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar de bus in moeten stappen.
Zijn gewoon de regels.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja dan voel je de wedstrijd idd wel aan
Het kan zijn dat burgemeester en politie ook nog wat druk hebben uitgeoefend om door te voetballenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar de bus in moeten stappen.
Dat durft niemand...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me overigens wel een passend straf om een en eventuele huldiging van Feyenoord te verbieden.
Nee, maar daarom mogen ze wel verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet onder welke omstandigheden Ajax akkoord is gegaan met verder spelen.
Laten we hopen dat @Slobeend het niet voor het zeggen krijgtquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik hoop dat Hartman nooit in Oranje komt.
Op straffe van?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan zijn dat burgemeester en politie ook nog wat druk hebben uitgeoefend om door te voetballen
Ohquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde op iedere mogelijke huldiging natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |