Gruwelijk inderdaad. Toen ie als speler naar Ajax kwam zei Piet Keizer: 'Een garantie voor middelmaat.'quote:
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst, geen verkeerde gast..
Alsof wij hier kunnen beoordelen hoe zo iemand een functie in de RVC gaat presteren
Verder gisterenavond snel vergeten.
Hij kwam daar aan het roer.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.
Je zag inderdaad wel dat Slot de ervaring heeft om hier uit te kunnen zoomen en het grotere plaatje ziet. Heitinga wilde alleen maar over de wedstrijd praten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste analyse van de wedstrijd van Heitinga na de wedstrijd...die snapt er dus echt helemaal niets van. Hulde aan Arne Slot die dat wél zeer goed deed.
Slot is echt wel van een ander niveau, al is hij dan ook van de thuisspelende club en dus ook meer "verantwoordelijk" voor wat er daar gebeurt.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zag inderdaad wel dat Slot de ervaring heeft om hier uit te kunnen zoomen en het grotere plaatje ziet. Heitinga wilde alleen maar over de wedstrijd praten.
Zie het probleem ook niet zo moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst, geen verkeerde gast..
Alsof wij hier kunnen beoordelen hoe zo iemand een functie in de RVC gaat presteren
Verder gisterenavond snel vergeten.
We gaan het meemaken, ik had liever Rijkaard gehad gewoon omdat die meer klasse heeft maar die hebben ze vast gevraagd.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet zo moet ik zeggen
Hoop het ook, maar gisteren liet ie weinig zienquote:Op donderdag 6 april 2023 10:02 schreef manny het volgende:
Kudus blessure valt mee hoop ik trouwens. Dat terzijde.
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.
[ twitter ]
Al die lui die het eerst maar belachelijk vonden dat wedstrijden stil werden gelegd ivm de Ramadan zitten nu te huilen om vermeende discriminatie door Tadicquote:Op donderdag 6 april 2023 10:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.Gaan we het nog hebben over de homofobe kokcu?
Hoofdverantwoordelijke voor de degradatie destijds.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.
Nee.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.Gaan we het nog hebben over de homofobe kokcu?
Het is ook maar RVC hè, belangrijker is wie de TD wordt en welke trainer hij aanstelt.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Wel fijn om er iemand met een voetbalachtergrond te hebben zitten. Jan van Halst wel iemand die ook erg thuis is in het bedrijfsleven. Lang niet altijd positief in het verleden, dus zal me benieuwen hoe hij het zal doen.
Ik zat ook: 'weer hij?!'quote:Op donderdag 6 april 2023 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveelste goal al van Klaassen tegen Feyenoord en in de Kuip? Gevoelsmatig al de zoveelste beslissende klutsgoal die hij erin schiet.
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.quote:
Je hoeft alleen op de goede plek te staan als kooltjesdief natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |