Ja.quote:Op donderdag 6 april 2023 01:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hadden ze het daar ook over de moslimhaat van tadic?
daar waren ze om mij heen nogal boos over ineensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 01:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar waren ze om mij heen nogal boos over ineens
wel pas nadat het op twitter werd gedeeld overigensVeel hypocrieter dan voetbalfans vind je ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dit wel een onderschat verhaal trouwens. Daar heb ik bijna niemand over gehoord toen en nu wordt er waarschijnlijk nog maanden over doorgeluld.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.
"Wat had je dan verwacht? Je hebt het over nadenken. Mensen die nadenken gooien die dingen niet."quote:Op donderdag 6 april 2023 06:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schitterend interview wel van Heitinga, tweede gedeelte van de video.Totaal niet bezig met die aansteker maar vooral dolblij met de overwinning.
Sjon is wel echt een hele matige trainer, daar doet een lucky overwinning weinig aan af.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:06 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon vond dat Taylor "heel goed speelde". KOEKOEK.
Natuurlijk niet. John voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Zoals iemand aangaf lijkt hij enorm op Kuyt uit Kattuk in zijn coaching. Cliches, gefocust op HARD WERKEN, en verder gespeend van enige welbespraaktheid.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sjon is wel echt een hele matige trainer, daar doet een lucky overwinning weinig aan af.
Moet het nog maar zien of jullie hem er in de finale uitslepen.
Zo'n trainer had Feyenoord ook nog niet zo heelang geleden.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. John voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Zoals iemand aangaf lijkt hij enorm op Kuyt uit Kattuk in zijn coaching. Cliches, gefocust op HARD WERKEN, en verder gespeend van enige welbespraaktheid.
Ik snap de stress om opgepakt te worden wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ruk geslapen want teveel adrenaline, helemaal na het aansteker moment. Maar wat is dit lekker wakker worden.
Ik heb er geen verstand van, geen idee wat een ramadan gebaar is maar die domme Kokcu werd wel getriggerd.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat Ramadangebaar van Tadic trouwens.Serviërs gaan wel lekker met moslims hè
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, geen idee wat een ramadan gebaar is maar die domme Kokcu werd wel getriggerd.
De engste man van Nederland. Weinig mensen die ik meer haat. Met z'n losers vliegtuig.quote:
Ik heb het wel gezien maar wat maakt dat uit? Hij wordt getriggerd dus gewoon dom.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.
[ twitter ]
Na dat wangedrag van je supporters moet je gewoon ff je bek houden hoor over wat spelers doenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat Ramadangebaar van Tadic trouwens.Serviërs gaan wel lekker met moslims hè
Kokcu vond het zelf geen belediging.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |