abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2023 @ 11:46:55 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209194460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist Planet Zoo aangeschaft, stond al heel lang op de lijst :)
High On Life hier. Al heb ik nog redelijk wat spellen te spelen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_209194479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Het heeft voor en nadelen. Eens in de zoveel jaar een nieuwe GPU is wel prettig, maar de oude nieuwprijs voor een GPU die waarschijnlijk een generatie of twee oud is lijkt me ook zonde.

Kaarten beginnen nu ook hier langzaam naar adviesprijs te zakken, maar we kunnen veilig stellen dat nVidia zich redelijk vergalloppeerd heeft. Prachtige kaarten, maar veel te duur in de markt gezet. Een X070 zou maximaal 500-600 mogen kosten, een X080 een kleine 100 tot 150 meer. Dat ze voor die 90 serie wel meer vragen snap ik, maar ook daar zou ik 1000 wel een prima bovengrens vinden.
In de kaarten van het groene kamp ben ik absoluut niet thuis dus ik geloof je gelijk :+

Maar de CPU-GPU combinatie die ik nu heb, heb ik voor 150 euro op de kop getikt ruim een jaar geleden. Dat is nog niet eens het begin voor een moderne GPU. Die kaarten zakken snel tweedehands, na een jaar of 2 zitten ze rond de 50%.

Kan me voorstellen dat het lekker is om een nieuwe te draaien ja. Is het me een half maandsalaris waard? Neuh. Nog niet misschien. Dan maar 1080p ipv 4k.

Ik zie het een beetje als het kopen van een nieuwe auto. Ja, ruikt lekker, fijn overal de plastic folie vanaf trekken. Maar verder 8)7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_209194616
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
High On Life hier. Al heb ik nog redelijk wat spellen te spelen :')
Ja hier ook, ik wissel nogal af :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 mei 2023 @ 14:43:21 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209196477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Het heeft voor en nadelen. Eens in de zoveel jaar een nieuwe GPU is wel prettig, maar de oude nieuwprijs voor een GPU die waarschijnlijk een generatie of twee oud is lijkt me ook zonde.

Kaarten beginnen nu ook hier langzaam naar adviesprijs te zakken, maar we kunnen veilig stellen dat nVidia zich redelijk vergalloppeerd heeft. Prachtige kaarten, maar veel te duur in de markt gezet. Een X070 zou maximaal 500-600 mogen kosten, een X080 een kleine 100 tot 150 meer. Dat ze voor die 90 serie wel meer vragen snap ik, maar ook daar zou ik 1000 wel een prima bovengrens vinden.
4080s gaan voor tussen de 1300 en 1600, bizar...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_209196662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 14:43 schreef V. het volgende:

[..]
4080s gaan voor tussen de 1300 en 1600, bizar...
Ja, en dan koop ik dus liever een tweedehands 5900XT voor de gamebak, een PS5 voor het echte werk en ga ik van het restant nog lekker een week op vakantie.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 15:36:10 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_209196965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 08:59 schreef V. het volgende:
Jongens, praat even wat sense into me. Het is bijna vier jaar geleden dat ik mijn computer compleet heb geüpgradetetet, en 2,5 jaar geleden dat ik mijn 3080 erin hing.

Maar mijn handen beginnen te jeuken voor een nieuwe build :@

Zeg dat ik geld over de balk ga smijten en dat het onnodig is.
Niet doen die kaart is nog lang super.

Ik zou eerder kijken naar je CPU.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 mei 2023 @ 18:18:50 #82
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209198339
Nee, ik zou een nieuw mobo en cpu en ram doen.
In een mooi klein kastje.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_209199074
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Niet doen die kaart is nog lang super.

Ik zou eerder kijken naar je CPU.
zelfs daarvan zou ik het nut betwijfelen
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:10:26 #84
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209199853
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja, en dan koop ik dus liever een tweedehands 5900XT voor de gamebak, een PS5 voor het echte werk en ga ik van het restant nog lekker een week op vakantie.
Je bent al af als je een PS5 het echte werk noemt, met alle respect. Ik heb ook een console, maar dat wil ik echt niet vergelijken met een PC.

Anyway, alles na een 2070S is op dit moment prijstechnisch gezien gewoon niet interessant om te vervangen, tenzij je tweedehands een 3080 of hoger weet te scoren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:11:11 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209199865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 14:43 schreef V. het volgende:

[..]
4080s gaan voor tussen de 1300 en 1600, bizar...
Fucking bizar. Die kaart had al geen 900 euro moeten kosten, maar de huidige vraagprijs is absurd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_209202963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Je bent al af als je een PS5 het echte werk noemt, met alle respect. Ik heb ook een console, maar dat wil ik echt niet vergelijken met een PC.

Anyway, alles na een 2070S is op dit moment prijstechnisch gezien gewoon niet interessant om te vervangen, tenzij je tweedehands een 3080 of hoger weet te scoren.
Tuurlijk, uit een PC kun je onder de streep meer performance persen.

Maar ik kan je garanderen dat een pc van 450 euro nog niet misschien in de buurt komt van de performance van een PS5. Die kan net PuttPutt draaien.

Allemaal leuk hoor, als je geïnteresseerd bent in 3DMark bench scores. Voor de echte wereld moet je ook optimalisatie meenemen.

Maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk, want we zitten hier in het PC topic (en ik heb hier thuis ook geen consoles staan overigens).
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 19 mei 2023 @ 01:25:30 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209203324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 23:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Tuurlijk, uit een PC kun je onder de streep meer performance persen.

Maar ik kan je garanderen dat een pc van 450 euro nog niet misschien in de buurt komt van de performance van een PS5. Die kan net PuttPutt draaien.

Allemaal leuk hoor, als je geïnteresseerd bent in 3DMark bench scores. Voor de echte wereld moet je ook optimalisatie meenemen.

Maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk, want we zitten hier in het PC topic (en ik heb hier thuis ook geen consoles staan overigens).
Meer dat je áls je al een redelijke PC hebt, en ik heb ook een xbox, de prijs van een console vaak ook de prijs van een videokaart was, waarbij PC titels stelselmatig vijftien euro goedkoper waren, waarmee je binnen twintig tot dertig titels break even zat. Het is alleen appels met peren vergelijken, maar de PS het echte werk noemen is vooral goedpraten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_209228408
Kan iemand nog steam games aanraden die in het nederlands te spelen zijn voor een 7 jarige?
(dus geen GTA ofzo :D)
ik speel alles in engels en heb dus geen idee wat er allemaal in het nederlands te krijgen is :D
pi_209232771
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 14:25 schreef mschol het volgende:
Kan iemand nog steam games aanraden die in het nederlands te spelen zijn voor een 7 jarige?
(dus geen GTA ofzo :D)
ik speel alles in engels en heb dus geen idee wat er allemaal in het nederlands te krijgen is :D
Games die wat 'kinderachtiger' zijn en populair zijn 9 van de 10 keer in het Nederlands te spelen omdat vertalen naar Nederlands dan ook loont. Wat jij wel of niet geschikt vind voor een kind van 7 (op die leeftijd was ik keihard fatality's uit mijn hoofd aan het leren) is lastig in te schatten. Ik zou eerder andersom zoeken en kijken naar iets wat je geschikt vindt en dan checken of het ook in het Nederlands kan.

Of je laat hem/haar gewoon lekkere Engelse games spelen. Zo heb ik ook Engels geleerd ;)
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2023 @ 20:53:58 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209233254
quote:
8s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:17 schreef ems. het volgende:

[..]
op die leeftijd was ik keihard fatality's uit mijn hoofd aan het leren

Jeugdsentiment O+ O+
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_209233367
quote:
8s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Games die wat 'kinderachtiger' zijn en populair zijn 9 van de 10 keer in het Nederlands te spelen omdat vertalen naar Nederlands dan ook loont. Wat jij wel of niet geschikt vind voor een kind van 7 (op die leeftijd was ik keihard fatality's uit mijn hoofd aan het leren) is lastig in te schatten. Ik zou eerder andersom zoeken en kijken naar iets wat je geschikt vindt en dan checken of het ook in het Nederlands kan.
gaat er niet om wat IK geschikt vind, gaat erom wat de ouders geschikt vinden ;)
probleem is dat ik wel een idee heb van bv simulators enzo maar meeste zijn alleen engels en das soms nog net even te lastig
quote:
Of je laat hem/haar gewoon lekkere Engelse games spelen. Zo heb ik ook Engels geleerd ;)
ik heb het ook zo geleerd hoor maar hoopt hier misschien een paar modernere titels aangeraden te krijgen :P
pi_209233377
quote:
Zeker! Maar na mortal Kombat 4 deed het me niet meer zoveel. Vreemd eigenlijk, vroeger was ik helemaal gek van games als street fighter, mortal Kombat, killer instinct en fatal Fury maar de enige fighting game waar ik tegenwoordig nog tijd voor vrij kan maken is smash Bros :P
Conscience do cost.
pi_209233462
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 21:04 schreef ems. het volgende:

[..]
Zeker! Maar na mortal Kombat 4 deed het me niet meer zoveel. Vreemd eigenlijk, vroeger was ik helemaal gek van games als street fighter, mortal Kombat, killer instinct en fatal Fury maar de enige fighting game waar ik tegenwoordig nog tijd voor vrij kan maken is smash Bros :P
Killer Instinct blijft mijn favoriet O+ Was er erg goed in op de SNES, en de Xbox-game is heel erg tof. Ik hoop dan ook dat er snel een nieuw deel komt :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209234493
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 21:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Killer Instinct blijft mijn favoriet O+ Was er erg goed in op de SNES,
Zo vaak gehuurd bij de videoland dat m'n ouders hem destijds beter voor me hadden kunnen kopen. Ik weet nog dat ik blaren op mijn vingers had van het proberen van de gekste combo's 8-)
Conscience do cost.
pi_209234561
quote:
8s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:34 schreef ems. het volgende:

[..]
Zo vaak gehuurd bij de videoland dat m'n ouders hem destijds beter voor me hadden kunnen kopen. Ik weet nog dat ik blaren op mijn vingers had van het proberen van de gekste combo's 8-)
Heerlijk systeem was het. Alleen die breakers waren soms lastig :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 22 mei 2023 @ 12:57:13 #96
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209238909
Ik heb KI op de pc, maar ik heb het mij nooit eigen kunnen maken... mijn vingers raken steeds in de knoop en in de kramp.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 22 mei 2023 @ 14:24:32 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209239868
Combo's uit het hoofd leren heb ik nooit zoveel om gegeven om eerlijk te zijn. Wel vond ik het characterdesign interessant.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_209240030
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 12:57 schreef V. het volgende:
Ik heb KI op de pc, maar ik heb het mij nooit eigen kunnen maken... mijn vingers raken steeds in de knoop en in de kramp.
Ik op Xbox, speelt prima met controller :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Combo's uit het hoofd leren heb ik nooit zoveel om gegeven om eerlijk te zijn. Wel vond ik het characterdesign interessant.
Terwijl die moves best makkelijk waren. Hele dojo erin :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209262149
Warhammer 40.000 Boltgun is weer een heerlijke retro-achtige shooter.


Aanrader voor iedereen die wil rip&tear'en.
Conscience do cost.
pi_209262171
quote:
8s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:41 schreef ems. het volgende:
Warhammer 40.000 Boltgun is weer een heerlijke retro-achtige shooter.


Aanrader voor iedereen die wil rip&tear'en.
Ik heb drie reviews gezien en ze zijn alle drie positief. Ik zet deze ook even op de verlanglijst. Klein warmhoudertje voor Space Marine 2 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')