Wendyquote:Op woensdag 5 april 2023 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zitten ze nu al aan het bier? Wat valt er te vieren
Had ook een sm speeltje kunnen zijn. Ken het niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Sty(...)ercise/dp/B06XQZ72KN
dittus
Geen zin, krijgen niet betaald, kinderschool verplichte spellen, zoiets van alweer hetzelfde, verzin iets nieuws.?quote:
Hij heeft colaquote:Op woensdag 5 april 2023 15:25 schreef Silves het volgende:
Erik nog niet aan het klagen over waar is mijn cola, ik drink niet??
Ja Zoë, verzin eens iets. En van Jeff vind ik het een beetje jammer .blijven maar dan weer met zijn kont tegen de krib.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Geen zin, krijgen niet betaald, kinderschool verplichte spellen, zoiets van alweer hetzelfde, verzin iets nieuws.?
oke dit was natuurlijk voorspelbaar, hoe dom was ik om dit te vragen, en weet je ook of Bern zijn likeur heeft gekregen? en Eunice haar wortelsap?quote:
Heb ik nog niet gezien, Eunice heeft geen drinken dacht ikquote:Op woensdag 5 april 2023 15:28 schreef Silves het volgende:
[..]
oke dit was natuurlijk voorspelbaar, hoe dom was ik om dit te vragen, en weet je ook of Bern zijn likeur heeft gekregen? en Eunice haar wortelsap?
Jeff heeft de laatste weken, of misschien wel maanden eigenlijk nergens aan mee gedaan, hij levert commentaar,quote:Op woensdag 5 april 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja Zoë, verzin eens iets. En van Jeff vind ik het een beetje jammer .blijven maar dan weer met zijn kont tegen de krib.
Van het huishoudgeld? Ik ben voorquote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef Silves het volgende:
Wendy gewoon het zwembad bestellen en laten leveren zonder toestemming, dit is vermaak ...en gewoon oepsie zeggen...dit is tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |