Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt het hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Enne...een HOERIG kerstfeest (met dank aan Mirrorman)
quote:Dit was vlak voor hij de houding van een schaatser aannam: " Go to the start....Ready..." (je kent 't wel)
Op 17 december 2000 01:23 schreef Qt het volgende:
Heb zelf de streams ffies uit staan. Dus Sanne & Cynix:voor de prachtige plaatjes. Heb net ook errug gelachen om die van Robin!
quote:Ja, maar dit is zo ingewikkeld....eerst iets kinippen van ander topic en dan weer plaatsen op het andere topic...en dat op dit tijdstip, ik blijf het proberen enne...alle begin is moeilijk (zei de oude fiets)
Op 17 december 2000 02:14 schreef Cynix ® het volgende:
Precies! Daar is dít topic voor! Je wéét 't wel.
quote:Cynix bedankt. het is bijna vanzelfsprekend dat je zo vaak aanwezig bent, maar ik aan jou hebben we veel te danken dat we weinig van BB hoeven te missen.
Op 17 december 2000 01:58 schreef Cynix ® het volgende:
rialto, veel succes met streamen. Je verslagen zijn erg goed!
Ik kap er nu mee, maar ben er natuurlijk morgen weer.
ik heb toch nog even niets te doen vanavond en ik ben benieuwd hoe het met Koos gaat aflopen. Iedereen is lekker aan het stoken dus Koos gaat nog wel voor wat actie zorgen. Ik blijf nog wel even doorgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 17-12-2000 03:35]
quote:Ligt aan je tijdzone (he Torp?)
Op 17 december 2000 03:34 schreef rialto het volgende:
<knip>
Dat haalt de motivatie om te blijven kijken naar de streams er wel een beetje uit zo om half vier
quote:
Geplaatst door Bus watcher - zondag 17 december 2000 03:36
-
Qt, ik had de indruk dat Koos een paar minuten lag te huilen nadat Desiree en Robin vertrokken waren. Ik snap overigens niet dat beide streams op Koos staan.
Maar goed, ik ga de streams uitgooien voor vannacht. Suc6 voor de overige streamers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |