Ik sta zij aan zij met mijn goede vriend @coco.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Arme @:Coco is de enige PSVer hier volgens mij
Toon mijn dickpic maar aan je moeder. Dan wil die wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Zondag is voor God!quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan je van Spakenburg niet zeggen
Mooi gedichtquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef Erasmus het volgende:
Vind Spakenburg echt top en gedurfd spelen tegen de formaat tegenstander die ze hebben, die bakkers, leraren en timmermannen hebben mijn respect nog meer verdiend, ook zullen ze dit waarschijnlijk niet 90 minuten volhouden. Ik duim voor ze.
Ben er ook niet op tegen, maar het kan kaarten op gaan leveren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Gewoon mannelijk voetbal man schei uit
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Staat de broer van Luuk op het veld vandaag?
Jo de Jong?
Voetbal is geen sport voor mietjes maar staat gewoon onder contact sportquote:
Tot nu toe nog niet en we zijn al bijna op de helft, dus als je in de 2de helft 2 of 3 gele kaarten pakt en je wint met 1-0 dan denk ik dat ze daar wel voor tekenenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben er ook niet op tegen, maar het kan kaarten op gaan leveren.
Ah, je bent weer met een act gestart. Leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef Scrummie het volgende:
Tering, wat een frustratie bij PSV, wat ongekend triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |