Ja net als tegen Utrecht.quote:
Mag het wel hopen jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als PSV supporter schaam je je hier toch wel voor of niet?
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants betersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Als Cilessen op goal had gestaan had PSV nu de 0-1 gemaakt
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, is het een boeiende wedstrijd of kan ik beter iets anders gaan doen?
beter iets andersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een bepaalde user met grootheidswaanzin hier verwacht. Eindigt op CL van de Conference League.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het staat nog 0-0. Blijven hangen dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Bart Verbrugge genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants beters
Jawel hoor, binnen 30 minuten er 2 inschieten, dan kun je het 'rustig aan doen'quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |