Zei Kenz dat?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:27 schreef Judiwi het volgende:
Kenzy; Mirthe een probleem met Eric. Volgens mij is het haar beste vriend. Wandelen iedere avond samen en roddelen over iedereen.
Het is een beetje een wedstrijdje geworden wie de echtste man is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Op TV Marciano tegen Janet en dat zeg je tegen mij... een echte man
grappig bedoelt maar hij heeft het vaak over dat hij een echte man is
Ik zie een klein onderkruipsel
quote:
Dat was meer als reactie op het plan van Marciano om 'die 3' (Erik, JW en Eunice) eruit te krijgen. Sasha zou dan JW er niet direct uit willen en Mirthe Erik niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:27 schreef Judiwi het volgende:
Kenzy; Mirthe een probleem met Eric. Volgens mij is het haar beste vriend. Wandelen iedere avond samen en roddelen over iedereen.
Ja 10 mensen gingen op Imi en de rest op Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:34 schreef schizolientje het volgende:
is bekend hoeveel stemmen mensen kregen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Op TV Marciano tegen Janet en dat zeg je tegen mij... een echte man
grappig bedoelt maar hij heeft het vaak over dat hij een echte man is
Ik zie een klein onderkruipsel
Ook echt maar op 2 mensen, dat is niet eerder geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja 10 mensen gingen op Imi en de rest op Esther
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook echt maar op 2 mensen, dat is niet eerder geweest.
Ja ze vertelde dat aan Isaac en Marciano. Ook dat Sasha een probleem had met Jw en Mirthe met Eric.quote:
Ieuwwwquote:
O ik begreep juist dat hun Eric en JW niet zagen zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat was meer als reactie op het plan van Marciano om 'die 3' (Erik, JW en Eunice) eruit te krijgen. Sasha zou dan JW er niet direct uit willen en Mirthe Erik niet.
Ik vind dat wel lekker, uitje er bij en dan beetje ketchup of curryquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
IeuwwwAls kind kreeg je dat wel in de macaroni als je op kamp ging
Ik heb het nooit gekocht , vieze bendequote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lekker, uitje er bij en dan beetje ketchup of curry
Snap ik, moest ook even terug om te zien wat ze nou bedoelden. Dat die bro's elkaar meestal meteen snappen vind ik knapquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
O ik begreep juist dat hun Eric en JW niet zagen zitten.
Nooit gegeten zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekocht , vieze bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |