Geen idee, ik volg het nog niet zo moet nog erg inkomen weer na BB.quote:
Ja datquote:
Ja.. goed hé. Je ziet zelf toch ook wel de gesprekken tussen die twee, hoe Sas gelijk ideen van Bern afkapt of negatief over zijn idee is.quote:
Daarom snap ik dat lulverhaal van kenzy ook niet , hypocriet gezeverquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
Kenzie stopt vrijwillig over 1½ maand. Kan Mirthe die info uit laten lekken bij Isaac?
Ain't gonna happen. Kenzy geeft toch zelf aan dat Bern pas later wil, niet nu. Ze lult zichzelf tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:50 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt dat ze het management naar hun kant kan halen. Bern, Sasha of Jasper.
niet overdrijven aubquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja.. goed hé. Je ziet zelf toch ook wel de gesprekken tussen die twee, hoe Sas gelijk ideen van Bern afkapt of negatief over zijn idee is.
Ik had ook nooit verwacht dar Sas met Zoe zou zoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat een aannames zeg, jasper heeft geen intresse in sas en andersom ook niet
Gaat toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt Marciano en Isaac over tehalen. Want dan is het 3-2
waren sas en zoe dronken,quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht dar Sas met Zoe zou zoenen. Helemaal niet na haar kwaadheid over onthulling van Bern over meerdere vriendinnen.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Neeeeeee.., zaten de hele avond op een watertje.
nee hoor beide waren zo dronken als een torquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Neeeeeee.., zaten de hele avond op een watertje.
Dames houden we het gezelligquote:
Was van mij sarcastisch bedoeld😅quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hoor beide waren zo dronken als een tor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |