sas hoort zeker nit bij groep ice of tiano, sas is bij groep bern , jw erik , kenzy japiequote:Op dinsdag 4 april 2023 17:40 schreef juul. het volgende:
[..]
De bro's spelen al vanaf het begin dubbelspel, beide kanten warm houden , brengt ze het verst
Heel erg bedankt🙂quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan je alles terug kijken
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Wat doet ze dan naast het knippen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zijn voorkeur gaat uit naar Wendy, omdat ze al veel doet, niet achterover zit.
Met een drankje op, zie ik tussen die 2 ook wel wat gebeuren. Sas is vaker bij Jasper dan bij Bern.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh pas nou op in dat ei!
Gedrag van Sas, met alcohol op, bij feestje, is er ook niet 1 om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert en Jeff gaan de kas uit. Kenzy meteen tegen de bro's: "Ik denk dat wij er met z'n 3en uit moeten komen, ben het niet eens met wat zij zeggen. Puur alleen wanneer ik het gedrag zie van Wendy wanneer er alcohol in het spel is."
Ze hadden Isaac erop moeten zetten. Geheel in lijn met wat GJ wilde. Grootste deel van die lui die op Imi stemde stond achter de keuze van GJ om Isaac eruit te wippen en de anderen daarvan waren kwaad op Babette dat ze niet zou hebben gedaan wat GJ wilde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Isaac had Morrie erop willen zetten![]()
Niet aan Morrie komen
Wassen doen ze met drie man ik vind haar niet echt veel doen ja veel kletsen met Babsquote:
Nee, omdat Wendy een pokkehekel aan Kenzy heeft. Dan snap ik wel dat ze haar niet als manager wil. Maar goed, dat wint ze nooit in d'r eentje dus kan ze beter gewoon meestemmen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy snapt het weer niet die wil perse niet op Wendy
ja hoor sas en bern doen vaker los van elkaar , sas is met japie bezig over iets voor pasenquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Met een drankje op, zie ik tussen die 2 ook wel wat gebeuren. Sas is vaker bij Jasper dan bij Bern.
wrm niet moet niet altijd team ice zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:50 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt dat ze het management naar hun kant kan halen. Bern, Sasha of Jasper.
Nee dat is Zoequote:Op dinsdag 4 april 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wassen doen ze met drie man ik vind haar niet echt veel doen ja veel kletsen met Babs
wat een aannames zeg, jasper heeft geen intresse in sas en andersom ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:53 schreef Daana316 het volgende:
Als ze voor Bern gaan:
1- Gaat Sas heel erg een vinger in de pap krijgen?
2- Hun "relatie" overleefd het niet?
3- Jappie heeft dan kans bij Sas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |