Nee helaas nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het afloopt
Dat dus, dat maakte de streams wat grappig. Spraakmakers weg en de cossers klagen dat het saai isquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het afloopt
quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:26 schreef humpty het volgende:
JW had al gezegd dat hij niets met haar wilde en tegen Eunice dat hij iets voor haar voelde
maar dat het hier niet kon maar voor straks buiten misschien
Er zijn een paar waarbij ik direct weg schakel: Isaac, Imadiddin, Rupert en Moraima, vanwege hun taalgebruik en uitstraling.quote:
Ja ik ook begon net leuk te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
'Ja ja ja, duh duh, eh eh, maar maar, snap ik, snap ik, nee nee, uhm uhm, poeh, zeker zeker...'quote:
Reken maar op een "Bezit van de zaak, is het einde van het vermaak" effect... Eunie heeft nu de volledige aandacht van Geile JW én het lege bed boven hemquote:
Ja dat...denk dat de romance nu snel voorbij is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reken maar op een "Bezit van de zaak, is het einde van het vermaak" effect... Eunie heeft nu de volledige aandacht van Geile JW én het lege bed boven hem
Of Eunie dat nog leuk vindt ga ik sterk betwijfelen
Versta je ze niet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zijn een paar waarbij ik direct weg schakel: Isaac, Imadiddin, Rupert en Moraima, vanwege hun taalgebruik en uitstraling.
Rupie en ima versta ik inderdaad niet. Zeker niet samen. Ice is gewoon een misselijke zak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |