Zie TTquote:
De spanning is op die manier bij iedereen, behalve die 2 weg, echt jammer op deze manier.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:02 schreef engine het volgende:
Vind die 1 vs 1 eliminatie ook niks. Je bent eigenlijk alleen de lul en verassende wendingen zijn zo ook weg.
Over een paar weken weer
Dat Babette en Isaac haar de les gaan lezen??quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je bedoelt de hulpmanagers? Ik denk dat Wendy zelf weinig te vertellen krijgt.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Door de TT moet ik ineens aan dat nummer van Nu Flow denken
Juistquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy kan prima aangeven wat ze zelf wil
De les lezen is misschien te maar ze zullen het zeker gaan sturen. En die 2 niet alleen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Babette en Isaac haar de les gaan lezen??
Ah zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat ze nu ook heel weinig eigen mening laat zien.
Waarschijnlijk van voor jouw tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Inderdaad, die kan dat prima zelf.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy kan prima aangeven wat ze zelf wil
Ik ook, maar daar mis je niet veel vanquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, net het afscheid van Esther gemist
Tot ziensquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, net het afscheid van Esther gemist
Dawastquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot ziens
Tot ziens
Tot ziens
Tot ziens
Koprol
Tot ziens
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het aflooptquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:17 schreef Loveable het volgende:
Ben wel blij dat ze weg is, werd wel kriegelig van har als ze op de streams was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |