hahahaquote:
Menopauze. Kan die arme ook niets aan doen, is de natuur. Bij de een vroeger en een ander later. Kan ruim 10 jaar verschil inzitten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:47 schreef Bytebuster het volgende:
In het verleden genoot ze wel van sex, we namen daar ook regelmatig tijd voor...
We hebben 2 kinderen, wel wat ouder, studerend en werkend..
Dus nu zouden we wat meer tijd voor elkaar hebben,
Ik heb het gevoel dat ze het na een paar maanden een beetje zielig voor mij vind...
en daarom mij mn gang laat gaan.
De relatie is volgens mij verder prima, geen directe spanningen ofzo.
Dat moet ze zelf maar doen. Als TS heeft uitgesproken dat het zo niet meer verder kan en dat hij al jaren seks tekort komt (wat zij zelf ook wel kan bedenken lijkt me...), dan moet ze zelf maar alles op alles zetten om iets aan haar seksdrive te doen. Dat hoeft hij niet voor haar op te lossen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Contact opnemen met een seksuoloog.
Vraag haar of ze een bloedonderzoek wil doen, misschien zijn haar hormoonwaarden te laag.
Allebei een lijstje maken met dingen/wensen/fantasieën die je altijd al hebt willen proberen maat niet durft.
Zomaar drie opties
Je bent een koppel dus je zult samen door moeilijkheden heen moeten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf maar doen. Als TS heeft uitgesproken dat het zo niet meer verder kan en dat hij al jaren seks tekort komt (wat zij zelf ook wel kan bedenken lijkt me...), dan moet ze zelf maar alles op alles zetten om iets aan haar seksdrive te doen. Dat hoeft hij niet voor haar op te lossen.
Had het SEK, SES, SKS of EKS moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom is de afkorting van dit forum dan SEX?
Denk dat je het wel redelijk hebt samengevat ja, kan er ook geen extra bedenken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:58 schreef YStec het volgende:
- Praten met elkaar, desnoods met hulp van een professional (relatietherapie).
- Jij mag met haar goedkeuren seks hebben met anderen. Of dat nou een prostituee is, iemand van tinder is of iemand die je buiten leert kennen is aan jullie. Op deze manier kom jij aan je trekken en heeft zij nog wel invloed op de situatie.
- Open relatie/huwelijk. Jullie kunnen/mogen allebei naar bed met anderen.
- Bij haar blijven en accepteren dat je met de frustraties zal blijven rondlopen.
- Uit elkaar weggaan, jullie zijn niet meer compatible - het werkt gewoon niet meer.
Dat zijn denk ik de opties. Misschien mis ik er eentje.
ik vind het triest dat dat wel waar is jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:24 schreef Selenophilia het volgende:
Misschien heeft zij een ander lol, andersom was dat waarschijnlijk eerste waar men aan zou denken.
Omdat FOK! hip wilde doen in de begin 2000 jaren toen Engels nog niet volledig ingeburgerd was.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom is de afkorting van dit forum dan SEX?
De overgang kan veel invloed hebben. Als zij jullie relatie belangrijk vindt, kan ze daar wel mee aan de slag. Er zijn hormonale medicijnen die de gevolgen van de overgang kunnen temperen. Daarnaast is krachttraining en daardoor meer testosteron ook een goede manier om minder last te hebben van de overgang. Omdat je dan actiever bent, word je ook energieker en kan de zin in seks terugkomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:08 schreef Bytebuster het volgende:
Dank jullie wel voor de adviezen.. ik vermoed dat het wel met de menopauze en hormonen te maken heeft.
Maar het is nu al een paar jaar zo. In gesprekken met haar geeft ze aan dat ze er gewoon geen zin meer in heeft. Ik vind het gewoon lastig en voel me soms gefrustreerd om stiekem te masturberen als oplossing.
Ik denk dan ook dat ik in gesprek zal moeten blijven en geduld zal moeten hebben.
Nogmaals bedankt voor al jullie adviezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |