Bedankt!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
De spelling met een z is juist: sperzieboon. Spercieboon (met een c) is dus niet goed. Sperzie- is een oude nevenvorm van asperge. De bonen werden vroeger ook wel aspergieboontjes genoemd.
Ter info
Staat wel 24 u klaar om de groep te voorzien van eten..dat ze dan maar zelf het brood in de nacht mogen maken..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Imi is al maandenlang de nixzeggende schaduw van Rupie .. kanweg
Google is your friend..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
De spelling met een z is juist: sperzieboon. Spercieboon (met een c) is dus niet goed. Sperzie- is een oude nevenvorm van asperge. De bonen werden vroeger ook wel aspergieboontjes genoemd.
Ter info
Kloptquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
Ter info
Nou als dit algemene kennis ben ik ook af.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn algemene kennis is zeer slecht heb ik ontdekt.
Kan nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen hadden ze allbei even veel vragen goed, moesten ze allebei de poort uit
Gelukkig maar dan. Wat een vragen zeg, echt hoor, ik zou willen weten wie die verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als dit algemene kennis ben ik ook af.
Ja en het kan dus nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo wie zegt dit? De febo maakt de regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |