Engnek die Bernquote:Op maandag 3 april 2023 23:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas tegen Bern: "Je mag gewoon gaan"
Kenzy trekt wat gekke bekken
Marciano heeft geld gekost.quote:Op maandag 3 april 2023 23:16 schreef Puzzie het volgende:
Erik ook ineens anti Marciano , valt ook niet op
SPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2023 23:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Mirthe het heeft over intimiderend gedrag van Jeff zegt Erik dat Marciano dat ook vertoond heeft naar Erik toe. Zo deed hij alsof Erik niet in het regelboek mocht bladeren en maakte hij een opmerking door de loods over Robin Hood (geen idee waar dat precies over ging). Daarnaast heeft hij tegen Erik uit het niks gezegd iets in de zin van "Dus jij wil duel tegen mij spelen ?!" wat op een eliminatie sloeg. Volgens Erik heeft hij die dingen gedaan om Erik uit de tent te lokken.
-Ah nu snap ik hetSPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 3 april 2023 23:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Mirthe het heeft over intimiderend gedrag van Jeff zegt Erik dat Marciano dat ook vertoond heeft naar Erik toe. Zo deed hij alsof Erik niet in het regelboek mocht bladeren en maakte hij een opmerking door de loods over Robin Hood (geen idee waar dat precies over ging). Daarnaast heeft hij tegen Erik uit het niks gezegd iets in de zin van "Dus jij wil duel tegen mij spelen ?!" wat op een eliminatie sloeg. Volgens Erik heeft hij die dingen gedaan om Erik uit de tent te lokken.
-Erik voelde zich geintimideerd door Marciano.SPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |